دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق
دانلود فایل
دانلود پروژه
دانلود تحقیق
دانلود
کسب درآمد
درآمد اینترنتی
کسب و کار
درآمد آنلاین
درآمد در منزل
درآمد رویایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ارائه مدل­هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آن­ها در طراحی سیستم­های بازاریابی آنلاین

ارائه مدل­هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آن­ها در طراحی سیستم­های بازاریابی آنلایندسته: اقتصاد 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 1308 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 131 

بزار عمده ی رسیدن به اهداف بازاریابی، ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و مؤثرترین وسیله ی ارتباطی می باشد ابزاری را که اینترنت در تسهیل تجارت الکترونیک فراهم می کند غالباً تفاوت فاحشی با دیگر اجزای تجارت الکترونیک دارد قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

ابزار عمده ی رسیدن به اهداف بازاریابی، ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و مؤثرترین وسیله ی ارتباطی می باشد. ابزاری را که اینترنت در تسهیل تجارت الکترونیک فراهم می کند غالباً تفاوت فاحشی با دیگر اجزای تجارت الکترونیک دارد. قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد.

این تحقیق در نظر دارد تا در راستای توسعه ی بازاریابی الکترونیک، روشی را برای آنلاین کردن سیستم های بازاریابی سازمان ها ارائه دهد تا مدیران را در جهت کسب بیشترین درآمد و رسیدن به بیشترین منفعت حمایت کند. از آنجایی که مشکل بزرگ روش های سنتی،عدم توجه به تعامل با مشتریان و عدم در نظر گرفتن نیازها، شرایط و نگرش مشتریان است، در سیستم بازاریابی آنلاین باید به مدل های رفتاری مشتریان توجه شود. در نتیجه در این رساله، مدل های مختلف رفتار مصرف کننده ی آنلاین در محیط تجارت الکترونیک و هم چنین الگوهای بازاریابی کلاسیک بویژه الگوهای آمیخته بازاریابی معرفی گردید و مدل آمیخته ی بازاریابی 2P+2C+3S که شامل 7 عنصر می باشد و مناسب برای تحلیل و تصمیم گیری در فضای مجازی و اینترنتی است، به عنوان الگوی بازاریابی مناسب برای بازاریابی الکترونیک انتخاب گردید. در این مدل ها مفاهیمی مطرح شده است که در آن­­­­­ها باورهای مشتری را که به ترجیح انجام خرید اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه های سنتی می­انجامد، تقویت می کند و هم چنین ادراک مشتریان از اعتماد در خرید الکترونیکی و تصمیم گیری مشتریان را بیان می کند. با ذکر تعاریف تجارت الکترونیک و اینترنت و گرایش به اعتماد و بیان مزایای خرید الکترونیک و تجارت الکترونیک میزان پذیرش تجارت الکترونیک توسط مصرف کننده مورد توجه قرار می گیرد که در نهایت منجر به خرید الکترونیک می شود. با تحلیل رفتار مصرف کننده که عاملی کلیدی برای موفقیت کسب وکار الکترونیک است، مدیران سازمان را در جهت تصمیم گیری برای فراهم آوردن سیستم بازاریابی آنلاین مناسب و امن هدایت می کند.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق.......................................................................1

1-1 مقدمه..................................................................................................2

2-1 ضرورت انجام تحقیق...........................................................................4

3-1 هدف..........................................................................................6

4-1 تجارت الکترونیک.................................................................................7

1-4-1 مزایای تجارت الکترونیک B2C...........................................................................8

2-4-1 نقش اینترنت در تجارت الکترونیک...................................................................10

3-4-1 پذیرش تجارت الکترونیک توسط مصرف کننده...............................................11

5-1 تعریف واژه ها......................................................................................11

1-5-1 قصد خرید آنلاین...............................................................................................11

2-5-1 سهولت خرید.....................................................................................................12

3-5-1 سودمندی درک شده...........................................................................................13

4-5-1 اعتماد الکترونیکی .............................................................................................14

5-5-1 هنجارهای ذهنی.................................................................................................14

6-5-1 گرایش به خرید آنلاین ....................................................................................15

7-5-1 خرده فروشان آنلاین........................................................................................... 16

8-5-1 خرید آنلاین.......................................................................................................17

9-5-1 خریدار آنلاین.....................................................................................................17

10-5-1 تفاوت خرده فروشی سنتی و آنلاین.................................................................19

6-1 بازاریابی اینترنتی..........................................................................................20

1-6-1 ویژگی های فروشگاه های اینترنتی..............................................................20

7-1 بررسی رابطه ی ویژگی های شخصیتی و رفتار خرید کاربران اینترنت.........................22

1-7-1 رفتارهای مختلف در خریداران اینترنتی ......................................................23

2-7-1 تئوری های شخصیت در بازاریابی و بازاریابی اینترنتی...............................25

8-1 تأثیر میانجی تجربه ی خرید الکترونیکی.......................................................28

فصل دوم: ادبیات تحقیق............................................................................32

1-2 مقدمه.............................................................................................33

2-2 پیشینه ی تحقیق............................................................................35

3-2 تئوری های مرتبط با پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات....................................40

1-3-2 مدل کنش موجه(TRA)......................................................................40

2-3-2 مدل رفتار برنامه ریزی شده(TPB).......................................................43

3-3-2 مدل رفتاری برنامه ریزی شده ی تجزیه شده.........................................45

4-3-2 مدل پذیرش تکنولوژی....................................................................46

4-2 مدل های رفتاری مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک........................52

5-2 رفتار ارتباطی مشتریان در موقعیت خرید اینترنتی.................................................65

فصل سوم: رابطه ی آمیخته ی بازاریابی و رفتار مصرف کننده...........................68

1-3 مقدمه.........................................................................................69

2-3 پیشینه.......................................................................................71

3-3 رفتار خرید مصرف کننده..............................................................71

4-3 آمیخته ی بازاریابی....................................................................73

5-3 بازاریابی اینترنتی...........................................................................74

6-3 آمیخته ی بازاریابی اینترنتی......................................................................76

1-6-3 پیدایش مفهوم 4P............................................................................77

2-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 4S..........................................................80

3-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 7I.............................................................81

4-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 2P+2C+3S.....................................................82

7-3 عوامل نوین در آمیخته ی بازاریابی..........................................................83

8-3 گرایش خریدار........................................................................86

9-3 گرایش خریدار و بازاریاب.....................................................................90

10-3 رفتار خریدار و آمیخته ی بازاریابی.............................................................91

فصل چهارم: چگونگی استفاده از آمیخته بازاریابی 2P+2C+3S در طراحی سیستم

بازاریابی آنلاین............................................................................93

1-4 مقدمه.......................................................................................................94

2-4 ویژگی های مدل اینترنتی چند به چند.............................................................95

3-4 محدودیت ها و انتقادات وارده بر آمیخته ی بازاریابی.....................................98

4-4 چگونگی استفاده از مدل آمیخته بازاریابی 2P+2C+3S در طراحی سیستم

بازاریابی آنلاین..........................................................................................99

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات............................................................116

1-5 نتیجه گیری.............................................................................117

2-5 پیشنهادات........................................................................................118

منابع............................................................................................119

 فهرست جداول

جدول 1: بررسی تفاوت میان بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی از جنبه های مختلف..........75

جدول 2: آمیخته ی بازاریابی نوین.........................................................................85

جدول 3: 5 معیار گرایش خریدار.......................................................................87

جدول 4: جدول مقایسه ای مدل های آمیخته بازاریابی..........................................99

جدول 5: موارد پیشنهادی در جهت طراحی سیستم بازاریابی آنلاین سازمان بر اساس عناصر

الگوی 2P+2C+3S و مدل های رفتار مصرف کننده آنلاین........................................114

 فهرست نمودارها

1-2 تئوری کنش موجه.....................................................................................41

2-2 الگوی تئوری رفتار برنامه ریزی شده...........................................................44

3-2 تئوری رفتار برنامه ریزی شده ی تجزیه شده............................................46

4-2 مدل پذیرش تکنولوژی دیویس...........................................47

5-2 مسیر خرید استاندارد برای مشتریان بالقوه و با تجربه............................................52

6-2 چهارچوب تمایل مصرف کنندگان به خرید آنلاین.....................................53

7-2 مدل توصیفی فرایند خرید آنلاین .....................................54

8-2 مشخصه های تجربه ی خرید آنلاین....................................................55

9-2 مدل ارزش- نگرش- رفتار در خرید الکترونیکی.......................................55

10-2 ویژگی های مصرف کننده، نگرش و خریدآنلاین............................................56

11-2 مدل ارتباطی رفتار خرید آنلاین...................................................................57

12-2 مدل فرآیندی خرید الکترونیک.....................................................58

13-2 مدل رفتاری از خریدار آنلاین......................................................59

14-2 یک مدل سیستمی برای تحقیق عوامل انسانی در تجارت الکترونیک..........................61

15-2 مدل مفهومی از رفتار هدایت گر وب...........................................................62

16-2 مدل رقابتی، یک مدل مفهومی از کیفیت وب سایت، رضایت مشتری و مقاصد خرید...........63

17-2 مدل رقابتی از کیفیت وب سایت، رضایت مشتری و مقاصد خرید............................64

1-3 مدل رفتار خرید مصرف کننده و متغیرهای تأثیرگذار برآن....................................73

2-3 تأثیر اینترنت بر آمیخته ی بازاریابی.................................................................78

3-3 اجزای آمیخته ی بازاریابی اینترنتی...............................................................82

4-3 تعامل گرایش خریدار و بازاریاب................................................................90

5-3 ارتباط بین رفتار خرید مصرف کننده و آمیخته ی بازاریابی.......................92

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید





ارائه مدلهایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت ...
payannameyenab.filenab.com/product-51242-aa.aspx
۹ ساعت پیش - تجارت الکترونیک رفتار مصرف کننده آنلاین گرایش خریدار بازاریابی ... مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آنها در طراحی سیستمهای ... است، در سیستم بازاریابی آنلاین باید به مدل های رفتاری مشتریان توجه شود.
ارائه مدل هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/538603
... در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آن ها در طراحی سیستم های بازاریابی آنلاین ... در نتیجه در این رساله، مدل های مختلف رفتار مصرف کننده ی آنلاین در محیط تجارت ...
ارائه مدل هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت ...
prozheshop.4kia.ir/.../ارائه-مدل-هایی-از-رفتار-مصرف-کننده-آنلاین-در-مح...
عنوان پایان نامه: ارائه مدلهایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آنها در طراحی سیستمهای بازاریابی آنلاین. فرمت فایل: word.
[DOC]6-3 آمیخته ی بازاریابی اینترنتی - پایان نامه دات کام ...
www.payaname.com/dl/uploads/1456253617.docx
ارائه مدلهایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آنها در طراحی سیستمهای بازاریابی آنلاین. استاد راهنما: چکیده. ابزار عمده ی رسیدن به اهداف ...
[PPT]رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین
itc.ajums.ac.ir/_itc/eFormSareban-Projects/Asoudeh-%20Marketing.pptx
بنابراین رفتار مصرف کننده عامل مهمی در رکود یا رونق فعالیت های بازاریابی است. ... نقش با اهمیت تجارت الکترونیک، نمی توان از نقش رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین غافل شد. ... مصرف کننده بالقوه و بالفعل در یک فرآیند فروش آنلاین از معیارها و مقادیر .... در ادامه به بررسی این مدل و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری می پردازیم.
[PDF]رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه در ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ دﻳﺠﻴﺘﺎل - Sid
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/32613871108.pdf
ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه. ،. ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻣﺤﻴﻂ دﻳﺠﻴﺘﺎل و اراﺋﻪ ﻣﺪل ﺷﻜﻞ ﮔﻴﺮی و ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺳﺎﺧﺘﺎر ذﻫﻨﻲ. ﺑﺮ. ﻣﺤﻴﻂ دﻳﺠﻴﺘـﺎل، ﺑﺮرﺳـﻲ. رﻓﺘﺎر ارﺗﺒﺎﻃﻲ ﻣﺼﺮف ... ﺷﻜﻞ ﮔﻴـﺮی آن در ﻃﺮاﺣـﻲ ﺳـﺎﻳﺖ. ﻫـﺎ و ﻓﺮاﻳﻨـﺪ ... ﺑﺎزارﻳﺎﺑﺎن ﺑﺮای ﻣﻌﻄﻮف ﺳـﺎﺧﺘﻦ ذﻫـﻦ ﻣـﺼﺮف ﻛﻨﻨـﺪه ﺑـﻪ. ﺧﺮﻳﺪ اﻋﻤﺎل. ﻣﻲ. ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ . رﻓﺘﺎر ﻣﺼ. ﺮف ﻛﻨﻨﺪه .... ی ﻛـﺎرﺑﺮدی رﻓﺘـﺎری ﻛﺪاﻣﻨـﺪ و. ﭼﮕﻮﻧـﻪ ﺑـﻪ ..... اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﻋﻤﺪﺗﺎً در ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﺳﻴﺴﺘﻢ. ﻫﺎ ... ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨـﺪﮔﺎن در ﻣﺤـﻴﻂ ﺗﺠـﺎرت اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴـﻚ ﻧﻴﺎزﻣﻨـﺪ.
یوز - آخرین مطالب انلاین محیط تجارت الکترونیک
yooz.ir/blogs/?...انلاین%20محیط%20تجارت%20الکترونیک
ارایه مدلهایی از رفتار مصرف کننده انلاین در محیط تجارت الکترونیک و کاربرد انها در طراحی سیستمهای. ارایه مدلshy;هایی از رفتار مصرف کننده انلاین در محیط تجارت ...
تجارت الکترونیک و عامل های هوشمند آن | تبلیغ دات کام:: مشاوره ...
www.tabliq.com/1769/amelhayehooshmand/
در این مقاله عاملهای هوشمند در تجارت الکترونیک تعریف شده و با تمرکز بر ... نیاز، تبلیغات، شناسایی محصول و عرضه کننده آن، انجام مذاکره و توافق، ارائه دهد. ... سیستم های مدیریت داده ها و امنیت که به واسطه آنها امکان مبادله اطلاعات تجاری در .... یکی از کاربردهای عاملهای نرم افزاری در تجارت الکترونیک، بررسی مدل رفتار .... طراحی سایت.
تجارت مصرف کننده با مصرف کننده
www.iiketab.com/ebook/ebook101.html
فصل دوم: حراجی آنلاین شناخته شده‌ترین نوع تجارت مصرف‌کننده با مصرف‌کننده .... طرح‌های تجاری، طراحی و مهندسی مشترک، منبع‌یابی، خریدهای دولتی، بازاریابی مستقیم و ... ارائه شده می‌توان نتیجه‌گیری نمود که زمینه‌های کاربرد تجارت الکترونیکی .... همچنین تنوع زیادی از مدل‌های حراج که در آن خریداران آشکارا به رقابت بر سر کالا یا خدمات ...
الگوهای رفتار مشتری در خرید اینترنتی
vista.ir/article/290266/الگوهای-رفتار-مشتری-در-خرید-اینترنتی
محیط تجارت الکترونیک که مبتنی بر اینترنت است ،این امکان رابه مشتریان می دهد تا ... پس قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی ... این مدل از ۴ بخش محرکهای بازاریابی ،محرکهای کلان ،جعبه سیاه خریدار و واکنشهای .... اگر یک سیستم ارتباطی با مصرف کنندگان خوب طراحی شود هزینه مصرف ...
رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل موثر برآن » بانک ...
marketingarticles.ir/.../894-رفتار-خرید-مصرف-کننده-آن-لاین-و-عوامل-مو...
۲۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در ابتدا به بررسی رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین می پردازیم . ... واژگان کلیدی : رفتار مصرف کننده ،اینترنت ، خرید آنلاین ،رضایت ،وفاداری ...
مقالات ISI رفتار مصرف کننده : 87 مقاله انگلیسی + ترجمه ...
isiarticles.com › ... › بازاریابی و مدیریت بازار
رفتار مصرف کننده را به طور کلی چنین تعریف می نمایند: تصمیم نهایی مصرف ... سبک تصمیم گیری مصرف کننده آنلاین برای افزایش درک از رفتار مصرف کننده ...
[PPT]رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین
itc.ajums.ac.ir/_itc/eFormSareban-Projects/Asoudeh-%20Marketing.pptx
بنابراین رفتار مصرف کننده عامل مهمی در رکود یا رونق فعالیت های بازاریابی است. ... مصرف کننده بالقوه و بالفعل در یک فرآیند فروش آنلاین از معیارها و مقادیر ...
عوامل تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده در محیط آنلاین خاطره ...
www.modir.ir/articles/711.aspx
چکیده: رفتار خرید مصرف کنندگان همواره به عنوان یکی از سرفصل های مهم در بازاریابی قلمداد می شود و چندین دهه است که مطالعات عمیقی در این حوزه انجام گرفته است .
[PDF]: ﻫﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ اﻟﮕﻮی رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه و اﺳﺘ - دانشگاه تهران
https://jibm.ut.ac.ir/pdf_20328_5cc76b3fa3c4298f5a941a3215eb9f1c.ht...
توسط نیکوکار - ‏2009
ﻧﺸﺮﻳﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ، دوره. 1. ، ﺷﻤﺎره. 2. ، ﺑﻬﺎر و ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن. 1388. ، از ﺻﻔﺤﻪ. 135. ﺗﺎ. 150. اﻟﮕﻮی رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه و اﺳﺘﺮاﺗﮋی. ﻫﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ. : ﻟﻮازم ﺧﺎﻧﮕﻲ اﻳﺮان. ﻏﻼﻣﺤﺴﻴﻦ ﻧﻴﮑﻮﮐﺎﺭ.
[PDF]رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه در ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ دﻳﺠﻴﺘﺎل - Sid
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/32613871108.pdf
ﻣﺼﺮف. و دور اﻧﺪاﺧﺘﻦ ﻛﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎت ﺻـﻮرت. ﻣﻲ. ﮔﻴﺮد . ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻜﺎت ﻛﻠﻴﺪی رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه. ،. ﻣﻌﺮﻓﻲ ﭼﺮﺧﻪ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨـﺪه. ،. ﺑﺮرﺳـﻲ ﺳـﺎﺧﺘﺎر ذﻫﻨـﻲ. ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه. ،. ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻣﺤﻴﻂ دﻳﺠﻴﺘﺎل و اراﺋﻪ ﻣﺪل ﺷﻜﻞ ...
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در موقعیت خرید اینترنتی ...
https://www.linkedin.com/.../عوامل-موثر-بر-رفتار-مصرف-کننده-در-موق...
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی همانند خرید از طریق کاتالوگ‌ها است، زیرا در هر دو، تحویل کالا از طریق پستی می باشد و مصرف کننده نمی‌تواند ...
مقاله بررسی اثر تجربه خرید اینترنتی در رفتار مصرف ...
www.civilica.com/Paper-MTIC04-MTIC04_139=بررسی-اثر-تجربه-خر...
مقاله بررسی اثر تجربه خرید اینترنتی در رفتار مصرف کننده با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی (TAM), در چهارمین کنفرانس مدیریت تکنولوژی (04th Management ...
بررسی اثر تجربه خرید اینترنتی در رفتار مصرف کننده با ...
www.raadcom.com/.../بررسی-اثر-تجربه-خرید-اینترنتی-رفتار-مصر...
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مقاله به دنبال بررسی اثر تجربه خرید بر تصور ادراکی مشتری هنگام خرید اینترنتی می باشد. در خرید های اینترنتی می توان گروه مشتریان را به ...
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید آنلاین - IAOBM.CA
www.iaobm.ca/journal/paper/id/51
این پژوهش با تلفیق سه ساختار فنی، رفتاری و مصرفی، به دنبال ارائه و آزمون مدلی جامع از رفتار مصرفکننده آنلاین است و به بررسی عوامل موثر بر تمایل به خرید ...
سیستم نوین بازاریابی و فروش - کسب در آمد از اینترنت ویژه ...
affiliate.ydc.ir/
کسب درآمد از اینترنت - بازاریابی و فروش - تجارت الکترونیک ویژه وبمستر ها. ... خدمات طراحی ... به سیستم نوین بازاریابی الکترونیکی سایت YDC خوش آمدید .
طراحی یک سیستم بازاریابی - آموزش بازاریابی
modiresabz.com › بازاریابی
سیستم بازاریابی چند کاناله ، سیستمی است که در آن یک شرکت برای دستیابی ... گرفت ،لذا مشخصات کالا بر چگونگی طراحی سیستم کانالهای توزیع اثر قابل ملاحظه ای دارد. ... پرداخت آنلاین سایت مدیرسبز توسط شرکت به پرداخت ملت انجام می‌شود.
طراحی سایت فروش آنلاین|طراحی پورتال سازمانی | طراحی ...
marketing.ipt24.com/
طراحی وب سایت فروش, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی, طراحی سایت فروش اینترنتی, ... سیستم مدیریت فروش اینترنتی و مدیریت متمرکز نمایندگان و بازاریابان ...
طراحی سایت حرفه ای با طراحی سایت 24 | طراحی وب سایت | site ...
www.web24.ir/
طراحی سایت 24 با هدف طراحی سایت حرفه ای و طراحی وب سایت اختصاصی بصورت بهینه ... سیستم مدیریت محتوای تولید شده توسط طراحی سایت در 24 ساعت (سایت ساز) علاوه بر .... سئو فروشگاه آنلاین؛ 11 نکته کاربردی برای سئو فروشگاه های اینترنتی ... بازاریابی اینترنتی پس از لغو تحریم ها؛ شرکت شما در چه وضعیتی است؟
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 4/10/15
کاویان سیستم: تبلیغات و بازاریابی اینترنتی | طراحی ...
www.kaviansystem.ir/marketing.php
بازاریابی آنلاین کاویان سیستم تکنیک های بازاریابی اینترنتی یک استراتژی مدون را برای افزایش فروش محصولات و خدمات شما طراحی خواهد نمود: طراحی وب سایت، ...
کاویان سیستم: طراحی وب | توسعه سایت | تجارت الکترونیک ...
www.kaviansystem.ir/services.php
کاویان سیستم با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های وب در زمینه طراحی صفحات وب ... کاویان سیستم با راه اندازی فروشگاه اینترنتی و برقراری امکان پرداخت آنلاین با ... بازاریابی اینترنتی، مجموعه کامل و هماهنگ فعالیتهای هدفمندی است که در رابطه با ...
پردو وب | طراحی وب سایت، بهینه سازی وب سایت، بازاریابی ...
www.pordoweb.com/
بازاریابی اینترنتی در پردو به سه روش بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و پخش بنر صورت می پذیرد ... طراحی وب سایت و سیستمهای فروشگاهی آنلاین ...
راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات - سبو
sabooit.com/
طراحی حرفه ای; پیاده سازی انواع سیستم های اطلاعاتی تحت وب; امنیت بالا ... خوب و ارزان قیمت برای بازاریابی آنلاین است در صورتی که مخاطبان شما به طور دقیق انتخاب ...
طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بازاریابی ...
avadis.net/
طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی وب سایت و سئوسایت و ... طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند جوملا توسط آوادیس انجام می ...
ارائه مدلهایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت ...
ta-mat.ttools.ir/page-714151.html
ارائه مدلهایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک و کاربرد آنها در طراحی سیستمهای بازاریابی آنلاین. ارائه مدلهایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در ...

  • ۹۴/۱۰/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درآمد اینترنتی