دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق
دانلود فایل
دانلود پروژه
دانلود تحقیق
دانلود
کسب درآمد
درآمد اینترنتی
کسب و کار
درآمد آنلاین
درآمد در منزل
درآمد رویایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید ...

پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید ...دسته: علوم تربیتی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 272 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 82 

در این پژوهش میزان استفاده اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه را از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاد دهی یادگیری مورد بررسی قرار می دهید

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

 

پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک

چکیده

 

امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، نقشی اساسی در حوزه های گوناگون بازی می کند . یکی از حوزه هایی که با ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات ، دچار تحول اساسی شده ، حوزه آموزش است . در این پژوهش میزان استفاده اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه را از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاد دهی یادگیری مورد بررسی قرار می دهیم ، در این نظر سنجی از پرسشنامه هایی استفاده شده که شامل 25 سوال بوده و جامعه آماری شامل 64 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه بود . در این پژوهش یک فرضیه اصلی و 5 فرضیه فرعی ارائه شد که از مجموع این فرضیه ها ، فرضیه اصلی و 3 فرضیه فرعی آخر تائید و 2 فرضیه فرعی 1 و 2 رد شدند ، چرا که بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با محل دسترسی اساتید و اعضای هیئت علمی و سابقه تدریس اساتید و رشته تحصیلی آنها رابطه معنی داری وجود دارد . سطح معنی داری فرضیه اصلی = 3% می باشد .

 

فرضیه سوم = 0.002

 

فرضیه چهارم = 002%

 

فرضیه پنجم = 04%

کلید واژه ها : فن آوری اطلاعات- یادگیری- یاددهی  هیئت علمی

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                     صفحه

چکیده

فصل اول : طرح تحقیق

مقدمه -------------------------------------------------------- 1                                                                                            

بیان مسئله ------------------------------------------------------2                                                                                              

ضرورت یا اهمیت تحقیق ----------------------------------------- 4                                                              

اهداف تحقیق ---------------------------------------------------7

پرسشهای پژوهش یا فرضیه ها -------------------------------------- 8

تعاریف مفهومی .............................................................................................................9

تعاریف عملیاتی ------------------------------------------------ 11

فصل دوم : مبانی نظری و پژوهشهای انجام شده

فناوری اطلاعات و ارتباطات ---------------------------------------- 13

ضرورت بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات ------------------------ 14

کاربرد آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات ----------------------------- 15

روش های آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات -------------------- 17

فناوری آموزشی ------------------------------------------------ 18

تعریف جدید فناوری آموزشی -------------------------------------- 19

فناوری تدریس ------------------------------------------------- 19

فناوری یادگیری ------------------------------------------------ 20

فناوری در آموزش ---------------------------------------------- 20

یادگیری ----------------------------------------------------- 21

کاربرد اینترنت در آموزش ----------------------------------------- 23

ضرورت بهره گیری از اینترنت برای پرورش نسل جوان --------------------- 24

آشنایی با جرائم اینترنتی ------------------------------------------- 25

پژوهش هایی درباره کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ----------- 27

فصل سوم : روش تحقیق

روش تحقیق ------------------------------------------------- 32

روش نمونه گیری و نمونه آماری ------------------------------------ 32

ابزار جمع آوری داده ها ------------------------------------------ 33

نمره گذاری مقیاس سنجش فناوری اطلاعات وارتباطات ...............................................34

روش تجزیه و تحلیل داده ها ..........................................................................................34

روش اجرای پرسشنامه و گردآوری اطلاعات ................................................................34

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه ------------------------------------------------------ 36

تجزیه و تحلیل پرسشها ------------------------------------------- 37

تجزیه و تحلیل فرضیه ها ------------------------------------------ 65

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری --------------------------------------------------- 76

پیشنهادات پژوهش --------------------------------------------- 78

محدودیت های پژوهش ------------------------------------------ 79

منابع و ماخذ ------------------------------------------------- 80

پرسشنامه ...................................................................................................................81

 


 

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید ... ,فن آوری اطلاعات یادگیری یاددهی هیئت علمی


پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ...
abiyedarya.filenab.com/product-50949-payanname.aspx
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک. چکیده.
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ...
digiproje.blog.ir/.../پایان-نامه-بررسی-میزان-استفاده-از-فناوری-اطلاعات-...
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید ... در این پژوهش میزان استفاده اساتید و اعضای هیئت علمی ...
[PDF]ﺑﺎ و ارﺗﺒﺎﻃﺎت اﻃﻼﻋﺎت ﻫﺎی آوری ﻓﻦ راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺰان اﺳﺘﻔﺎده از د - فصلنامه ...
ictedu.iausari.ac.ir/pdf_2764_89437ac63a5daeb7feb850761bf803b8.html
توسط شریفی - ‏2012
ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑـﯿﻦ ﻣﯿـﺰان اﺳـﺘﻔﺎده از. ﻓـﻦ ... ﻧﺎﻣـﻪ ﻋﻤﻠﮑـﺮد ﺑـﺮ ﻣﺒﻨـﺎی ﻣـﺪل ... اﻃﻼﻋﺎت. و ارﺗﺒﺎﻃﺎت. ﺑﺎ ﻋﻤﻠﮑﺮد. آﻧﻬﺎ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﯾﺎددﻫﯽ و ﯾﺎدﮔﯿﺮی راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﺎداری وﺟﻮد دارد و. 6/60 ..... ﻣﺤﯿﻂ. اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﻦ. آوری. ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﺎت. و اﻃﻼﻋﺎت. (ICT). -. اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﺮم. اﻓﺰارﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی ...... در ﻋﺼﺮ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ... ﻓﺮاﻏﺖ داﻧﺶ. آﻣﻮزان دﺑﯿﺮان و ﻣﺪﯾﺮان ﻣﺪارس ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ دﺧﺘﺮاﻧﻪ ﺷﻬﺮ ﻣﺸﻬﺪ . ﭘﺎﯾﺎن. ﻧﺎﻣـﻪ. ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳـﯽ. ارﺷﺪ.
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ...
0t0.ir/پایان-نامه-بررسی-میزان-استفاده-از-فناو/
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک. چکیده.
عطف » تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان یادگیری ...
www2.atfmag.info/1391/12/20/ict-effect/
۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و استفاده از این فناوریها موجب شده است عصر ... نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان یادگیری و سواد اطلاعاتی بررسی شود و .... همانگونه که از تعاریف فوق مشهود است، منظور از فناوری هر گونه فرآیند و روش و ..... شاید تکنولوژی بتواند یاددهی یادگیری را از محدودیت های برنامه ی درسی خطی  ...
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )
vista.ir/article/253975/بکارگیری-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-(ICT-)
میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) تا حدودی ( در سطحی متوسط ) در .... و توانائی های فناوری جدید اطلاعاتی و به کارگیری آن ها در فرآیند یاددهی- یادگیری. .... پایان نامه کارشناسی ارشد خود تحت عنوان " بررسی عملکرد دبیران آموزش دیده ICT با  ...
بررسی میزان استفاده معلمان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در ...
www.tahghighsara.ir/printable.php?productID=1508
بررسی میزان استفاده معلمان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی ... 4-2 شیوه های یاددهی یادگیری مبتنی بر ICT..40 5-2 نقش ICT در یادگیری.49 .... ابزار اصلی جمع آوری داده ها ، پرسش نامه محقق ساخته از نوع بسته پاسخ که شامل 20 گویه با  ...
[PDF]ICT ﻫﺎی اﻋﻀﺎی ﻫﻴﺄت ﻋﻠﻤﻲ ﮔﺮوه ( ) ﻧﻴﺎزﺳﻨﺠﻲ آﻣﻮزﺷﻲ ﻓﻨﺎوری ا - سامانه ...
https://journals.ut.ac.ir/pdf_28710_fba7b17eab0267a345c5454a2529b6...
توسط بدری آذرین - ‏2012
در اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻧﻴﺎزﻫﺎی آﻣﻮزﺷﻲ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎﺗﻲ و ارﺗﺒﺎﻃﻲ اﻋﻀﺎی ﻫﻴﺄت ﻋﻠﻤﻲ ﮔﺮوه ... آذرﺑﺎﻳﺠﺎن ﺷﺮﻗﻲ ﺑﺮرﺳﻲ ﺷﺪه اﺳ .ﺖ .... ICT. اﺳﺘﺎدان ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﺪﻧﻲ ﻣﻲ. ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻬﺒﻮد ﻓﺮاﻳﻨﺪ آﻣﻮزش و ﻳﺎدﮔﻴﺮی و. ﭘﮋوﻫﺶ ﻛﻤﻚ ﻛﻨﺪ و ﻛﺎراﻳﻲ و ..... ﻣﻴﺰان اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺟﻨﺴﻴﺖ اﻋﻀﺎی ﻫﻴﺄت ﻋﻠﻤﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮدوﺳﻲ ﻣﺸﻬﺪ، ... اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﭘﺎﻳﺎن .... ﮔﻴﺮی از ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﻲ در ﻓﺮاﻳﻨﺪ ﻳﺎددﻫﻲ، ﻳﺎدﮔﻴﺮی از دﻳﺪﮔﺎه دﺑﻴﺮا.
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ...
fileoo.ir › دانلود فایل
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اختصاصی از فای لوو : “پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید … ” دانلود با  ...
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان یادگیری دانش ...
www.asemankafinet.ir/.../ت�ثیر-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-بر-میزان-...
ضرورت سواد اطلاعاتی,مفهوم یادگیری,کاربرد فناوری اطلاعات,,تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان یادگیری دانش آموزان و بهبود فرایند یاددهی یادگیری,سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات دبیران - اقدام پژوهی - پایان نامه - تحقیق. ... و سواد اطلاعاتی بررسی شود و نیز مزیتها، موانع و مشکلات استفاده از فناوری اطلاعات و توصیه ها و  ...
بررسی موانع به کار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ...
payaname.com/.../2660-بررسی-موانع-به-کار-گیری-فناوری-اطلاعات-و-ا...
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تجزیه و تحلیل نشان داد که مهمترین موانع استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات ... واژگان کلیدی: فن آوری اطلاعات و ارتباطات، فرآیند یاددهی یادگیری، موانع ... انجام پروپوزال و پایان نامه علوم تربیتی در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. ..... 1- آشنایی با مشکلات آموزشی در فرآیند یاددهی- یادگیری از طریق ICT و IT.
پروپوزال بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT در ...
www.9rton.ir/پروپوزال-بررسی-شاخص-های-توسعه-فناوری-ا/
پروپوزال بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT در مدارس تهران ... در این مدارس‌، فرایندهای یاددهی – یادگیری تقویت شده و محیط تعاملی یکپارچه برای ارتقای مهارت‌های ... فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) وسیله ای برای ذخیره سازی، پردازش و ارائه اطلاعات است که به ... 2- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد میزان استفاده ICT در تدریس.
(ICT) در فرایند یاددهی- یادگیری - شناسنامه
dl.nlai.ir/UI/5a11ea78-ca72-44a0-a56d.../Catalogue.aspx
بررسی میزان استفاده معلمان دوره ابتدایی از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند یاددهی- یادگیری در شهرستان ساوجبلاغ در سال تحصیلی ۸۷-۱۳۸۶  ...
بررسی موانع به کار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ...
20015.ir › علوم تربیتی
بررسی موانع به کار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری – یاددهی ... جدول 4-10: توزیع فراوانی مرتبط با «تمایل به استفاده از منابع چاپی .... دوران‌ها به شمار آورد و در این عصر آموزش باید از زمان تولد آغاز و تا پایان زندگی ادامه ‌یابد. .... 4- آشنایی با میزان تجهیزات و منابع مورد نیاز در فرآیند ‌یاددهی - ‌یادگیری از طریق ICT و IT.
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات ارتباطات ICT
khazayirashid-ba.smartbloger.ir/.../پایان+نامه+بررسی+میزان+استفاده...
پایان نامه بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در فرآیند یاد ... را از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاد دهی یادگیری مورد بررسی قرار می دهیم  ...
[PDF]ICT ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ دوره ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﻋﻤﻠﻜﺮد ( ﺑﺮ ) ﻧﻘﺶ ﺑﺮرﺳ - پژوهش ...
journals.iau-garmsar.ac.ir/edu/library/upload/article/af_25565294.pdf
ﻫﺪف اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﺮرﺳﻲ. ﺗﺄﺛﻴﺮ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت. (. ICT. ) ﺑﺮ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺳﺎل ﺳﻮم. ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺧﺎش .... ICT. ، اﺗﺨﺎذ ﺗﻤﻬﻴﺪاﺗﻲ ﺑﺮای ﺑﻜﺎرﮔﻴﺮی اﻳﻦ ﻧﻮآوری ﻫﺎ در ﻓﺮاﻳﻨﺪ. ﻳﺎددﻫﻲ و ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﺑﺴﻴﺎر ﺣﻴﺎﺗﻲ اﺳﺖ . اﻫﻤﻴﺖ اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ... اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت اﻧﺘﻈﺎر ﻣﻲ رﻓﺖ ﻛﻪ ﻣﻴﺰان اﺳﺘﻔﺎده ﻓﺰاﻳﻨﺪه از اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎ ﻣﻴﺰان ﺑﺮﻗﺮاری ارﺗﺒﺎط ﻧﺎ ﻣﻄﻠﻮب. و درﺟﺎت اﻓﺴﺮدﮔﻲ ... اﺳﺘﻔﺎده از ﻛﺘﺎﺑﻬﺎی ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ، ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ. ﻫﺎ، ﻣﺠﻼت،  ...
پاک کردن محدودیت ها - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/dashboard?q=مهارت‌های+ict
پایان‌نامه . وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شیراز - دانشکده علوم تربیتی . ... با استفاده از جدول لین حجم نمونه 242 نفر به دست آمد و از طریق نمونه‌گیری سهمیه‌ای و با ... در صلاحیت ها و مهارت های آنان به جهت کاربست ICT در فرایند یاددهی- یادگیری ... بررسی عوامل موثر بر میزان پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مرکز جامع  ...
بررسی رابطه ی بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ...
www.prozhebist.ir/بررسی-رابطه-ی-بین-میزان-استفاده-از-فناو/
فناوری اطلاعات و ارتباطات و عملکرد تحصیلی ، دانشجویان ، غلوم تربیتی. ... پروژه بیست - پروژه ، مقاله ، spss ، پایان نامه ، تحقیق ، برنامه نویسی .... در هر صورت فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) با سرعت بسیار زیادی رو به گسترش ... گوناگون یاد دهی و یادگیری چون کار و کار گاه و انجام پروژ ه های پژوهشی مورد استفاده قرار می گیرد.
فناوری اطلاعات - پرتال پروژه های دانشگاهی
parsproje.com/component/search/?searchword=فناوری%20اطلاعات...
این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات - به عنوان یک عامل کلیدی از ... AD59- میزان استفاده معلمان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی یادگیری در ... 18 - آموزش و پرورش و فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ict) 19 - تعریف فناوری ارتباطات . .... T45 -پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان: (کامپیوتر وIT) .
میگنا - مهارت های لازم برای معلمان دینی در عصر فناوری های نوین ...
www.migna.ir/prti3var.t1apy2bcct.html
این بررسی به شیوه بنیادین و با استفاده از روش تحلیلی، به مطالعه متون موجود در حوزه ... از دوره ابتدایی تا پایان دبیرستان، دانش آموزان درس هایی با عنوان های معارف .... معلمان دینی برای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری درس ..... ج) شناخت میزان توانایی یادگیری دانش آموزان و امکانات محیط یادگیری در زمینه دین و  ...

  • ۹۴/۱۱/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درآمد اینترنتی