دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق

دانلود فایل و پروژه و تحقیق
دانلود فایل
دانلود پروژه
دانلود تحقیق
دانلود
کسب درآمد
درآمد اینترنتی
کسب و کار
درآمد آنلاین
درآمد در منزل
درآمد رویایی

طبقه بندی موضوعی

۹۰ مطلب در دی ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی

بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابیدسته: مدیریت 
بازدید: 8 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 91 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 42 

امروزه در رقابت های بازاریابی افرادی وجود دارند که هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث می شود دیگران آنها را افرادی موفق و با کفایت تلقی کنند

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

امروزه در رقابت های بازاریابی افرادی وجود دارند که هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند. این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث می شود دیگران آنها را افرادی موفق و با کفایت تلقی کنند. بخشی از این رفتارها کلامی و بخشی دیگر غیر کلامی هستند. متاسفانه اکثر پرزنتورها به ارتباط کلامی و قدرت بیان، بیشتر از ارتباط غیر کلامی اهمیت می دهند. این در حالی است که در یک تعامل دو نفره، 33 درصد از معانی و مفاهیم از طریق روش های کلامی و 66 در صد آن از طریق روش های غیر کلامی رد و بدل می شود. در واقع بعضی از رفتار ها که کارکرد ارتباطی دارند (مثل ژست ها، لبخند زدن، حرکات سر و...) به رفتارهای غیر کلامی معروفند.

یک پرزنتور باید یاد بگیرد چگونه با ارتباط غیر کلامی و فیزیکی خود در جهت نافذتر کردن کلام خود استفاده کند. به طور مثال اگر در هنگام پرزنت بخواهد چند نکته را برای طرف مقابل به شکل تاکیدی بیان کند، بهتر است روی هر کدام از کلمات کلیدی تن صدای خود را بالا ببرد و سپس کمی مکث کند تا مخاطب آنها را به ذهن بسپارد. در این نوشتار ضمن بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی به انواع کارکرد های بدنی در این مهارت اشاره گردیده و مطالب به روش توصیفی و کتابخانه ای در سه فصل گرد آوری شده است.

بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی

فهرست مطالب

چکیده1

مقدمه2

فصل اول-کلیات ارتباط غیر کلامی3

بازاریابی :3

ارتباط غیر کلامی چیست ؟3

نظریه بردویسلدر تصدیق نقش حساس ارتباط غیر کلامی:4

بازار پرازدحام و پیچیده امروزی وعدم کاربرد مهارت‌های غیرکلامی4

فصل دوم-ویژگی های بازاریابی مبتنی برعمل (O B M)5

مهارت‌های غیرکلامی (زبان بدن) فروشنده و مشتری:5

ارتباط غیر کلامی5

انواع ارتباطات انسانی:5

ارتباطات غیرکلامی5

انواع ارتباطات غیر کلامی6

جنبه های رفتار غیر کلامی با کارکرد ارتباطی7

مناطق مجاورت رفتار غیر کلامی8

زبان بدن فروشنده9

کاربرد تکنیکهای ارتباط غیر کلامی در هنگام "پرزنت"9

حالات بیرونی:10

حالات سر و صورت:11

قدرت لبخند در فروش11

علایم چشم در رفتارهای ارتباطی12

لحن کلامی13

ویژگی شخصیتی و بلندای صدا13

نشانه ها یا راهنمایی های بیانی14

رفتار آوایی15

عناصر زبان آوایی15

اطلاعات در راهنماهای بیانی16

نشانه های آوایی مبنای سلوک وشخصیت17

نشانگرهای مربوط به پایگاه اجتماعی19

بلندی یا شدت صدا19

تعداد کلمات ادا شده دریک زمان معین یا ضریب سخنگویی21

تأثیر ضریب سخنگویی پاسخ ها وواکنش های مخاطبان22

دانگ یا گام24

کیفیت صدا وتأثیر آن براثربخشی ارتباطی25

موارد ناخوشایند کیفیت صدا26

1-ناخوشی های مربوط به بینی یا سخن گفتن تودماغی.26

2-بینی گرفتگی :26

3-گرفتگی صدا:26

4- خشونت26

5- نفس زنی:27

فواید رفتارهای غیر کلامی 28

تاثیری زبان بدن فروشنده28

تشخیص درست زبان بدن مشتری29

توجیه فروشندگان در مهارت‌های زبان بدن31

تفاوت بین فروشنده سطح یک و فروشنده معمولی32

قصل سوم-نتیجه33

منابع


بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی


قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی , رفتارغیرکلامی , اجتماعی , پرزنت , بازاریابی , کلامی , بدنی ,فیزیکی , ژست

  • ۰
  • ۰

مهاجرت ،‌ حاشیه نشینی و امنیت اجتماعی شهرها

مهاجرت ،‌ حاشیه‌نشینی و امنیت اجتماعی شهرهادسته: علوم انسانی 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 9989 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 33 

مهاجرت و حاشیه‌نشینی دو پدیده به ظاهر متفاوت می‌باشند که برآیند یک عامل مشترک بوده و نتایج و تبعات مشابهی هم بخصوص برای شهرها بدنبال دارد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

مهاجرت و حاشیه‌نشینی دو پدیده به ظاهر متفاوت می‌باشند که برآیند یک عامل مشترک بوده و نتایج و تبعات مشابهی هم بخصوص برای شهرها بدنبال دارد.

مهاجرت که خود نتیجه ی نابرابری‌های مکانی و بی‌عدالتی‌های منطقه‌ای می‌باشد، به دلیل ویژگی‌های خاص مهاجران و علل مهاجرتشان پیامدهای منفی متعددی برای شهرها و روستاها بدنبال دارد که از جمله ی آنها ظهور و گسترش پدیده ی حاشیه‌نشینی در شهرهای بزرگ می‌باشد.

حاشیه‌نشینان به علت فقر شدید و همه‌جانبه ( اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و…) و اعتراض نسبت به وضع موجود و ابراز وجود در شهرها ، اقدام به فعالیت‌هایی می‌نمایند که موجب سلب آسایش شهروندان و امنیت شهرها می‌گردد.

این موضوع در شهر مشهد از شدت بیشتری برخوردار بوده و مشکلات زیادی را هم ایجاد نموده است. سرقت‌های متعدد ، آدم‌ربایی و آدم‌کشی، قاچاق مواد مخدر ، شرارت ، تجمعات خیابانی و… از جمله ی این معضلات هستند.

آنچه مسلم است بدون توجه به علل مهاجرت روستاییان و سکنه ی شهرهای کوچک به شهر های بزرگی مانند مشهد، مبارزه با معلول و تلاش برای ساماندهی حاشیه نشینی نتایج ملموس و چندانی نخواهد داشت.

مهاجرت ،‌ حاشیه نشینی و امنیت اجتماعی شهرها

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مهاجرت

علل مهاجرت روستا به شهر

مهاجران روستایی در شهرها

حاشیه‌نشینی چیست و حاشیه‌نشین کیست؟

انواع حاشیه ها

علل حاشیه نشینی

اصطلاح حاشیه نشینی در کشور های مختلف

تاریخچه ی حاشیه‌نشینی در مشهد

مقاطع تاریخی حاشیه نشینی در مشهد

خصوصیات و ویژگی های حاشیه نشینان

بررسی دلایل جرایم، آشوبها و خشونت های شهری از دیدگاه اکولوژیکی

ویژگی های مناطق حاشیه نشین

نتیجه

منابع ومآخذ

مهاجرت ،‌ حاشیه نشینی و امنیت اجتماعی شهرها

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : مهاجرت ،‌ حاشیه‌نشینی و امنیت اجتماعی شهرها , مهاجرت , حاشیه‌نشینی , امنیت اجتماعی شهرها

  • ۰
  • ۰

بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی

بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانیدسته: مدیریت 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 165 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 119 

دردنیای امروز، مؤسسات آموزش عالی به عنوان مراکزی برای پاسداری از دانش موجود و محیطی برای فعالیت های پژوهشی در نظر گرفته می شونداز طریق این موسسات است که حقایق جدیدی که راهگشای حل مسائل انسان ها و جوامع بشری باشند،کشف می شود

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

دردنیای امروز، مؤسسات آموزش عالی به عنوان مراکزی برای پاسداری از دانش موجود و محیطی برای فعالیت های پژوهشی در نظر گرفته می شوند.از طریق این موسسات است که حقایق جدیدی که راهگشای حل مسائل انسان ها و جوامع بشری باشند،کشف می شود.از این رو تکلیف برقرارکردن الگوی سازمانی و چگونگی اداره کردن چنین موسساتی روشن است.در این میان،متغیرهایی نظیر فرهنگ سازمانی،جو سازمانی،الگوهای تصمیم گیری و مشارکت کارکنان در امور سازمان نقشی انکار ناپذیر را در پیشبرد اهداف سازمان دارا هستند.

تسلیمی (1384)در این خصوص اشاره می نماید که در عصر اطلاعات، مدیریت اثربخش و موفقیت آمیز سازمانها به توانمندی گردانندگان آنها در حل مسائل ساختار نیافته،شکار فرصتها، استفاده مدبرانه ازشایستگی های سازمان و کسب برتری رقابتی از طریق تصمیم گیری و اتخاذ تصمیمات صحیح بستگی دارد.کیفیت تصمیمات با تلفیق دانش،تخصص،مهارت و رویکرد افراد متعدد درگیر در فرایند تصمیم گیری و هم افزایی حاصل از آن بهبود می یابد.

تأثیر تصمیمات مشارکتی بر کارکرد سازمان‌ها تصمیم‌گیرندگان را مجاب نموده که نگاه ویژه‌ای به مشارکت‌ کارکنان در تصمیم‌گیری‌های سازمانی داشته باشند .از این‌روست که پرستون و پست[1] معتقدند که: انقلاب اول در علم مدیریت، انقلاب استبداد مدیران بود و انقلاب دوم، انقلاب جدایی مالکیت از مدیریت و انقلاب سوم که مهم‌ترین انقلاب در مدیریت است، انقلاب مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها است (طولابی، 1381، 59).

مشارکت کارکنان در تصمیم گیری های سازمانی نه تنها در میزان رضایت،تغییرنگرش،روحیه کارکنان تاثیر بسزایی دارد ، بلکه در اثربخشی ، کارایی و موفقیت سازمان موثر می باشد . مشارکت کارکنان در تصمیم گیری ها در مؤسسات آموزش عالی می تواند تاثیر شگرفی در کارکرد این موسسات ، که خود نقش سازنده منابع انسانی آینده جامعه را بر عهده دارد ،داشته باشد.

وقتی صحبت از تصمیم گیری در سازمان های آموزشی، از جمله دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی باشد اهمیت مشارکت کارکنان در تصمیم گیری مدیران بیشتر می شود زیرا تصمیماتی که در این گونه سازمان ها گرفته می شود بر سایر بخش های فرهنگی ،اقتصادی ، اداری و سیاسی جامعه تاثیر دارد. به طوری که تصمیمات یک مدیر در مؤسسات آموزشی می تواند دیر یا زود سرنوشت نهادهای دیگر جامعه را دستخوش تغییر نماید(شریفی، 1381).

اما تحقق رویکرد مشارکتی، بنا بر مطالعات انجام شده مستلزم صمیمت میان همکاران، رفتار حمایتی مدیر، وجود محیطی آرام و... می‌باشد که مجموعاً جو سازمانی حاکم بر سازمانی چون دانشگاه را تشکیل می‌دهد. (جهانداری و علوی، 1381). جو سازمانی[2] به کیفیت درونی یک سازمان به گونه‌ای که اعضای آن، این کیفیت را «ادراک و تجربه» می‌کنند اشاره می‌کند؛ به عبارت دیگر، مجموعه ویژگی‌‌های درونی‌ای که مؤسسه‌ای را از مؤسسة دیگر متمایز ساخته و رفتار کارکنان آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد، جو سازمانی آن مؤسسه نامیده می‌شود (علاقه‌بند، 1378).

جو سازمانی با عواملی نظیر :میزان تعارض ،کیفیت زندگی کارکنان،تعهد سازمانی کارکنان، اثربخشی رفتاری مدیر، رفتار صادقانه مدیر و کارکنان رابطه دارد و بر کارکرد سازمان ها موثر می باشد.همچنانکه شکرکن (1370) در این زمینه اشاره می نمایدکه :

"امروزه جو سازمانی یکی از مفاهیم مهم در مدیریت است که به عناوین و طرق مختلف در منابع مربوط به رفتار سازمانی به آن اشاره می‌شود و تشریح آن به لحاظ اینکه ارتباط نزدیکی با بعضی از عوامل مؤثر در کارکرد و اثربخشی سازمان‌ها از قبیل: فرهنگ‌ سازمانی، روحیه و انگیزش کارکنان دارد بسیار مهم است".

بدون شک نظام آموزش عالی بزرگترین و پیچیده ترین دستاورد بشر به شمار می رود(ناظم،1381). گادت(1994) در کتاب «انتظار تا عمل» در خصوص رسالت های مراکز آموزش عالی معتقد است که این مراکز رسالت ارزیابی و تحلیل منطقی وضع موجود جامعه، اشاعۀ آزادانۀ افکار، تبیین پدیده ها در گسترۀ جهانی، تولید دانش و اطلاعات، ارتباط با سایر نظام های خارج از دانشگاه و هدایت افکار جامعه را بر عهده دارد. لذا توجه به چگونگی ادارۀ این مراکز و جو سازمانی حاکم بر آن ها باید مدنظر قرار گیرد. از سوی دیگر، سیاست های اخیر دولت در زمینه آموزش عالی حکایت از توسعه (افزایش) مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی این مؤسسات دارد . از آنجا که این مؤسسات در پرورش نیروی انسانی متخصص آینده جامعه سهم عمده ای خواهند داشت پس توجه به جو سازمانی و چگونگی (رویکردهای) تصمیم گیری سازمانی در این مؤسسات ضروری به نظر می رسد . از سوی دیگر، به نظر محقق در اکثر تحقیقات انجام شده در مؤسسات آموزش عالی (دولتی و غیرانتفاعی) تمرکز بر روی اعضای هیات علمی (آموزشی)بوده و به کارکنان که نقش پشتیبانی کننده را در سازمان بر عهده دارند کمتر توجه شده است .

بدین ترتیب پژوهش حاضر به بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی می پردازد و به اقتضای پژوهش علمی این اقدام در سطح کارکنان مؤسسات آموزش عالی دولتی و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی شهر مشهد صورت می پذیرد. بر این اساس ، سوال اصلی تحقیق حاضر این است که جو سازمانی در هر یک از موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی چگونه است و این جو چه رابطه ای با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی دارد ؟

بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی

فهرست مطالب

1-1-) بیان مسأله

2-1) اهداف پژوهش:

1-2-1) هدف اصلی پژوهش

2-2-1) اهداف فرعی

3-1) فرضیه ها وسؤالات پژوهش :

1-3-1) فرضیه های پژوهش

2-3-1) سؤالات پژوهش

4-1) تعریف اصطلاحات

1-4-1) جو سازمانی

2-4-1) مشارکت

3-4-1) تصمیم گیری

4-4-1) مشارکت در تصمیم گیری

5-1) تعاریف عملیاتی

2) مبانی نظری پژوهش

1-2) جو سازمانی[1]

1-1-2) مفهوم جو سازمانی

2-1-2) تعاریف جو سازمانی

3-1-2) نظریه هاومطالعات در زمینه جو سازمانی

1-3-1-2) جو سازمانی از نگاه تاجی یوری

2-3-1-2) جو سازمانی از منظر استرن[1] و استینهوف

3-3-1-2) جو سازمانی از نگاه هاجتس

4-3-1-2) جو سازمانی از نگاه هریسون

5-3-1-2) جو سازمانی از منظر هالپین و کرافت

1-5-3-1-2) انواع جو سازمانی طبق مدل هالپین و کرافت

6-3-1-2) مطالعات رنسیس لیکرت

4-1-2) رویکردهای جوّ سازمانی

1-4-1-2) رویکرد ساختاری

2-4-1-2) رویکرد ادراکی

3-4-1-2) رویکرد تعاملی

4-4-1-2) رویکرد فرهنگی

5-1-2) ابعاد جو سازمانی

6-1-2) شاخص‌های جوّ سالم سازمانی

7-1-2) بررسی ارتباط بین جو سازمانی با شاخص های سازمانی

1-7-1-2) ساختار سازمان و جو سازمانی

2-7-1-2) شاخصهای روابط انسانی و جو سازمانی

3-7-1-2) مدیران و جو سازمانی

4-7-1-2) انگیزش و جو سازمانی

5-7-1-2) رهبری و جو سازمانی

6-7-1-2) بهداشت روانی و جو سازمانی

7-7-1-2) عملکرد و جو سازمانی

8-1-2) جو سازمانی چگونه عمل می کند ؟

9-1-2) تفاوت جو سازمانی با فرهنگ سازمانی

10-1-2) مراحل بهبود جو سازمانی

2-2) مشارکت در تصمیم گیری[1]

1-2-2)مفهوم مشارکت

2-2-2) فلسفه مشارکت

3-2-2) ریشه های مشارکت

4-2-2) فرایند مشارکت

5-2-2) شرایط مشارکت

6-2-2) برنامه های مشارکت

1-6-2-2) مدیریت مشورتی

2-6-2-2) مدیریت مردم سالاری

3-6-2-2) حلقه های کیفیت

4-6-2-2) نظام پذیرش پیشنهادها

5-6-2-2) شوراهای مدیریتی

6-6-2-2) مردم سالاری سازمانی

7-6-2-2) طرح مالکیت کارکنان

7-2-2)طرفداران مشارکت

8-2-2) منتقدین مشارکت

9-2-2) تصمیم‌گیری

10-2-2) الگوها و مدل‌های تصمیم‌گیری:

1-10-2-2) الگوی تصمیم‌گیری عقلانی (کلاسیک)

2-10-2-2) الگوی تصمیم‌گیری رفتاری (اداری)

3-10-2-2) مدل باز تصمیم‌گیری

4-10-2-2) الگوی دیوان سالاری

5-10-2-2) الگوی سیاسی

6-10-2-2) الگوی فرایندی

7-10-2-2) الگوی آشفته

8-10-2-2) مدل استاندارد وروم ـ یتون (الگوی تصمیم‌گیری مشارکتی)

1-8-10-2-2) فواید تصمیم‌گیری مشارکتی

2-8-10-2-2) روش‌های تصمیم‌گیری مشارکتی

11-2-2) مشارکت در تصمیم‌گیری

12-2-2) درجات مشارکت در تصمیم گیری

13-2-2) سطوح مشارکت در تصمیم گیری

14-2-2) اثرات مشارکت در تصمیم گیری

15-2-2) مدلهای فرآیند مشارکت

1-15-2-2) مدل عاطفی

2-15-2-2) مدل شناختی

3-15-2-2) مدلهای وابستگی

2-2) مرور پژوهش ‌های انجام شده

1-2-2) پژوهش‌های انجام شده در زمینه جو سازمانی

2-2-2) پژوهش‌های انجام شده داخلی در زمینه جو سازمانی

3-2-2) پژوهش‌های انجام شده خارجی در زمینه مشارکت در تصمیم گیری

4-2-2)پژوهش های داخلی انجام شده در زمینه مشارکت در تصمیم گیری

5-2-2) استنتاج کلی

6-2-2) الگوی نظری پژوهش

1-3) روش تحقیق

2-3) جامعه آماری

3-3) نمونه مورد مطالعه:(حجم نمونه و روش نمونه گیری)

پرسشنامه توصیف جو سازمانی[1] OCDQ

پرسشنامه میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری

5-3)پایایی و روایی ابزار تحقیق

6-3) روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4). بررسی توصیفی و استنباطی یافته های پژوهش

2-4) توصیف یافته ها

 3-4) فرضیه های پژوهش

1-3-4) فرضیه اول پژوهش

2-3-4) فرضیه دوم پژوهش

4-4) سؤالات پژوهش

1-4-4) سؤال پژوهش شماره1

2-4-4) سؤال پژوهش شماره2

3-4-4) سؤال پژوهش شماره3

4-4-4) سؤال پژوهش شماره4

5-4-4) سؤال پژوهش شماره5

5). بحث و نتیجه گیری

1-5) فرضیه های پژوهش

1-1-5) فرضیه اول پژوهش

بحث و تفسیر

2-1-5) فرضیه دوم پژوهش

بحث و تفسیر

2-5) سؤالات پژوهش

1-2-5) سؤال پژوهش شماره 1

2-2-5) سؤال پژوهش شماره 2

3-2-5) سؤال پژوهش شماره 3

4-2-5) سؤال پژوهش شماره4

5-2-5) سؤال پژوهش شماره5

3-5) بحث و تفسیر پایانی

4ـ5) پیشنهادات

1ـ4ـ5) پیشنهادات برگرفته از یافته‌ای پژوهش

2ـ4ـ5) پیشنهادات برای محققین دیگر

5ـ5) محدودیت‌های پژوهش

بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی , جو سازمانی , تمایل کارکنان , مشارکت , تصمیم گیری های سازمانی


  • ۰
  • ۰

نظام آموزشی چین

نظام آموزشی چیندسته: علوم اجتماعی 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 118 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 131 

آموزش پیش دبستانی همواره به عنوان یکی از مقاطع آموزشی کشور چین مدنظر قرار داشته است

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

آموزش پیش دبستانی همواره به عنوان یکی از مقاطع آموزشی کشور چینمدنظر قرار داشته است. در نواحی شهری، آموزش پیش دبستانی عمدتاُ در کودکستان ارائهگردیده و مدت زمان سه ، دو یا یک سال به طول می انجامد گفتنی است که مراکز فوقبصورت تمام وقت، پاره وقت و یا پانسیونی فعالیت می نمایند. در نواحی روستایی آموزشپیش دبستانی عمدتاً بصورت کلاس های نگهداری اطفال و کودکستان های فصلی است. درمناطق باستانی، قومی، دور افتاده و فقیرنشین کشور علاوه بر آموزش پیش دبستانی طبیعیو معمول، آموزش غیر معمول با اشکال مختلف از قبیل مراکز فعالیتی کودکان، مراکزتفریحی و مراکز آموزشی متحرک «کاروان» فعالیت دارند. در این مقطع ، کودکان رده سنی3تا 6 سال به کودکستان نزدیک خانه خودرفته و درآنجابه تعلیم موضوعات اصلی و زبانبومی خود مبادرت می نمایند. آن ها بازی می کنند، می رقصند و آواز می خوانند. در اینمقطع به کودکان ارزش حقیقت، مهربانی و زیبایی آموخته می شود در کشورچین آموزشکودکان جدی گرفته می شود زیرا شخصیت هر فرد طی سال های اولیه شکل می گیرد. طیسالهای اخیر، سیاست آموزشی پیش دبستانی با توسعه چشمگیری روبرو بوده است. به نحویکه مطابق آمار بدست آمده طی سال 1998، کشور چین از بیش 180000 کودکستان با 24000000دانش آموز برخوردار می باشد. طبق این آمار نرخ افرادی که در دورة یکساله آموزش پیشدبستانی شرکت دارند به 70% بالغ می گردد. طی سالهای اخیر برنامه های آموزش پیشدبستانی در شهرهای بزرگ و متوسط کشور گسترش یافته است. این در حالی است که برنامههای آموزش پیش دبستانی در نواحی روستایی، دورافتاده و فقیرنشین نیز از رشد چشمگیریبرخوردار بوده است به نحوی که طی سال 1998، از میان 11 استان جنوب غربی و شمال غربیکشور بالغ بر 9/39 درصد از کودکان نواحی فقیرنشین از برنامه های آموزش پیش دبستانیسه ساله دولتی و 7/66 درصد نیز از برنامه های یکساله آموزش پیش دبستانی بهره مندگردیده اند. از جمله مهم ترین مزایای کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی کشور چین بهترکیب امور مراقبتی و آموزشی کودکان در جهت رشد بدنی، اخلاقی، فکری و زیبایی شناسیکودکان در اجزاء موزون و آمادگی آنان جهت بهره برداری از آموزش مدرسه ای ضابطه منداشاره نمود. فعالیتهای آموزشی مراکز پیش دبستانی در ساختاری متشکل، هدفمند و چندجانبه از آموزش هدایت کننده به سوی تقویت و توانمندسازی و رشد ذهنی کودکان سازمانیافته است. علاوه بر پرداختن به فعالیتهای تفریحی کودکان که بخش اصلی فعالیتهایمراکز پیش دبستانی است، فراهم سازی محیط مناسب جهت ایجاد شرایط و فرصتهایی جهتمواجه واقعی کودک با مسائل و مشکلات زندگی و تقویت درک معانی از اهم اهداف اینگونهمراکز محسوب می گردد. در جهت ارتقاء کیفیت مدیریت مراکز پیش دبستانی، دولت به اتخاذسری قواعد دسته بندی شده مشتمل بر« نظام مدیریتی و نظام کاری کودکستانها» بر پایهاصول علمی مدیریتی مبادرت نموده است. دولت چین همچنین به طراحی نظام ها و قوانینیدر جهت ارزیابی کیفیت کاری معلمین و برآورد توانایی های آنان اقدام نموده است.

نظام آموزشی چین

فهرست مطالب

  • نظام آموزشی چین
  • ساختار نظام آموزشی
    • آموزش پیش دبستانی
    • آموزش پایه
    • آموزش همگانی
    • آموزش پیش دانشگاهی
    • مقطع آموزش ابتدایی
    • مقطع آموزش متوسطه
    • آموزش عالی
    • آمار تحصیلی
    • مؤسسات پایه
    • آموزش بزرگسالان
    • آموزش غیررسمی
    • آموزش فنی حرفه ای
    • آموزش اقلیت های قومی
    • آموزش معلمان
    • تکنولوژی آموزشی
    • نظام آموزشی چین

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید


  • ۰
  • ۰

بررسی عوامل مهم و تاثیرگذار بر دقت پیش بینی سود در بورس و اوراق بهادار تهران

بررسی عوامل مهم و تاثیرگذار بر دقت پیش بینی سود در بورس و اوراق بهادار تهراندسته: اقتصاد 
بازدید: 5 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 4195 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 114 

هدف اصلی این تحقیق بررسی فاکتورهای مؤثر بر دقت پیش بینی سود شرکت ها می باشد

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

هدف اصلی این تحقیق بررسی فاکتورهای مؤثر بر دقت پیش بینی سود شرکت ها می باشد. با توجه به اهمیت و نقش پیش بینی سود هر سهم در تصمیمات سرمایه گذاران،تحقیقات بسیاری درباره پیش بینی سود انجام پذیرفته و هدف همه آنها افزایش صحت و دقت سود پیش بینی شده بوده است. پیش بینی از این نظر که عنصر بنیادین و کلیدی در تصمیم گیری استفاده کنندگان درون سازمانی و همچنین برون سازمانی محسوب می شود، مهم است. بر این اساس، کارایی و اثربخشی نهایی هر تصمیم، به نتایج رویدادهایی بستگی دارد که به دنبال هر تصمیم روی میدهد. بدین ترتیب تصمیمی کارا و اثربخش خواهد بود که براساس پیش بینی هایی انجام گیرد که مبنای آن صحیح بوده باشد. یکی از این پیش بینی ها، پیش بینی سود بوده که باید اطلاعاتی منطقی، قابل اتکا و به موقع را فراهم آورد و نیز قابل فهم و مربوط باشد . پیش بینی های دقیق و به موقع، موجب بهبود تصمیم گیری استفاده کنندگان از گزارش های حسابداری می شود. لذا در این پژوهش با توجه به پیشینه تحقیق، پنج فاکتور مؤثر بر خطای پیش بینی سود هر سهم را در دو بخش فاکتور های مالی (دفعات تجدید نظر و پیچیدگی شرکت) و غیر مالی( اعتبار حسابرس، تغییرات هیات مدیره و قدمت فعالیت شرکت) مورد آزمون قرار داده است. جامعه آماری، شامل کلیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و نمونه آماری متشکل از 73 شرکت برای سال های89 - 86 می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار Eviews و آزمون فرضیهها براساس رگرسیون چند متغیره صورت گرفت. نتایج حاصل از آزمون فرضیهها بیانگر این است، که بین فاکتور های مالی در نظر گرفته شده تنها متغیر دفعات تجدید نظر و از بین متغیر های غیر مالی تنها متغیر تغییرات هیات مدیره بر دقت پیش بینی سود موثر می باشند و تاثیر سایر متغیر های در نظر گرفته شده در این تحقیق مورد تایید قرار نگرفت. 

فهرست مطالب

چکیده:1

فصل اول:کلیات تحقیق

1-1مقدمه3

2-1تاریخچه مطالعاتی. 3

1-2-1تحقیقات تجربی خارجی در ارتباط با پیش بینی سود3

2-2-1تحقیقات انجام شده داخلی در ارتباط با دقت پیش بینی سود5

3-1 بیان مساله6

4-1 سوال تحقیق. 8

5-1 فرضیه های تحقیق. 8

6-1 اهمیت تحقیق. 8

7-1 حدود مطالعاتی. 9

8-1 واژههای کلیدی یا اصطلاحات.. 9

9-1تعریف عملیاتی. 9

فصل دوم:مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه12

2-2 کلیات پیش بینی. 12

1-2-2 اهداف پیش بینی. 13

2-2-2 موارد ضروری قابل تأمل در پیش بینی مالی. 13

3-2-2 عوامل مؤثر در انتخاب مدل مناسب پیش بینی. 13

3-2 انواع شیوه های پیش بینی. 14

1-3-2 پیش بینی های قضاوتی. 14

2-3-2 پیش بینی بر مبنای گذشته15

3-3-2 پیش بینی علت معلولی. 16

4-2 پیش بینی های یک متغیره16

1-4-2 روش تقاضای آخرین دوران. 16

2-4-2 روش میانگین ریاضی. 17

3-4-2 روش میانگین متحرک.. 17

4-4-2 روش میانگین متحرک وزنی. 18

5-4-2 روش هموارسازی نمایی. 18

6-4-2 روش باکس- جنکینز. 18

7-4-2 روش کمترین مجذورات.. 20

5-2 روش های پیش بینی چند متغیره(پیش بینی علت معلولی)21

1-5-2 روش رگرسیون خطی و غیر خطی. 21

2-5-2 ضریب همبستگی. 22

3-5-2 مدل اقتصاد سنجی (پیش بینی علت و معلولی)23

4-5-2 مدل داده- ستانده23

5-5-2 مدل شاخص راهنما23

6-2 پیش بینی به وسیله تجزیه و تحلیل سری های زمانی. 23

1-6-2 تغییرات فصلی – روش تعیین شاخص فصلی. 24

2-6-2 برآورد تابع تقاضا- مدلهای سری زمانی. 24

7-2مروری بر پیشینه تحقیق. 26

1-7-2تحقیقات تجربی خارجی در ارتباط با پیش بینی سود26

2-7-2تحقیقات انجام شده داخلی در ارتباط با دقت پیش بینی سود43

8-2 خلاصه فصل. 50

فصل سوم:روش‌ اجرای تحقیق

1-3 مقدمه53

2-3 سوال و فرضیههای تحقیق. 53

3-3 روش تحقیق. 54

4-3 جامعه آماری. 55

1-4-3نمونه آماری. 55

1-1-4-3 روش جمعآوری اطلاعات.. 56

5-3 مدل تحلیلی تحقیق. 57

6- 3 روش آزمون فرضیه ها58

1-6-3 مدل آماری. 58

2-6- 3 آزمون ضرایب رگرسیون(آزمون t)59

3-6-3 آزمون معنی دار بودن رگرسیون(آزمونF)60

4-6-3 ضریب تعیین. 60

1-4-6- 3 ضریب تعیین تعدیل شده61

5-6-3 آزمون دوربین- واتسن برای بررسی وجود خود همبستگی. 61

7-3طبقه بندی، تشخیص و نحوی محاسبه متغیرهای عملیاتی تحقیق. 63

1-7-3 متغیرهای مستقل. 63

2-7-3 متغیر وابسته64

3-7-3 متغیر کنترلی. 64

8-3 خلاصه فصل سوم65

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4مقدمه‏67

2-4 یافته های تحقیق. 67

1-2-4 آمارتوصیفی. 67

2-2-4 آمار استنباطی. 68

3-2-4 نتیجه آزمون فرضیه اول فرعی. 68

4-2-4 نتیجه آزمون فرضیه دوم فرعی. 69

5-2-4 نتیجه آزمون فرضیه اول در حضور هردو متغیر. 70

6-2-4 نتیجه آزمون فرضیه سوم فرعی. 71

7-2-4 نتیجه آزمون فرضیه چهارم فرعی. 72

8-2-4 نتیجه آزمون فرضیه پنجم فرعی. 73

9-2-4 نتیجه آزمون فرضیه دوم در حضور هر سه متغیر. 74

3-4 خلاصه76

فصل پنجم:نتیجه‌گیری و پیشنهادات

1-5مقدمه78

2-5 خلاصه موضوع و روش تحقیق. 78

3-5 خلاصه یافته های تحقیق. 79

1-3-5 نتیجه آزمون فرضیات.. 80

4-5 بررسی تطبیقی یافتهها81

5-5 نتیجه گیری. 84

6-5 محدودیتها86

7-5 پیشنهادها86

1-7-5 پیشنهادهای برخاسته از تحقیق بر اساس فرضیات.. 86

2-7-5 پیشنهادها برای تحقیقات آتی. 86

8-5 خلاصه فصل. 87

پیوستها

منابع و ماخذ

منابع فارسی:104

منابع لاتین:107

چکیده لاتین. 111

 جدول1-2: مراحل حل پیش بینی به روش تقاضای آخرین دوره ای را نشان می دهد17

جدول2-2: روش رگرسیون خطی و غیر خطی. 21

جدول 3-2:خلاصه تحقیقات انجام گرفته خارجی مرتبط با موضوع. 42

جدول 4-2:خلاصه تحقیقات انجام گرفته داخلی مرتبط با موضوع. 50

جدول1-3: شرکت های نمونه از بانک اطلاعاتی. 57

جدول 2-3: متغیر های هر مدل. 59

جدول1- 4 :آمار توصیفی کل نمونه67

جدول2-4 : نتیجه آزمون فرضیه اول فرعی. 68

جدول3-4 : نتیجه آزمون فرضیه دوم69

جدول4-4 : نتیجه آزمون فرضیه اول اصلی. 70

جدول5-4: نتیجه آزمون فرضیه سوم فرعی. 71

جدول6-4 نتیجه آزمون فرضیه سوم فرعی. 72

جدول7-4: نتیجه آزمون فرضیه سوم فرعی. 74

جدول8-4: نتیجه آزمون فرضیه اول اصلی. 75

جدول1-5:خلاصه آزمون فرضیه های تحقیق. 81

 نمودار1-2:روش پیش بینی مدل باکس- جنکینز. 19

نمودار1-3: مدل تحلیلی تحقیق. 58

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید


  • ۰
  • ۰

ارائه مدل­هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آن­ها در طراحی سیستم­های بازاریابی آنلاین

ارائه مدل­هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آن­ها در طراحی سیستم­های بازاریابی آنلایندسته: اقتصاد 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 1308 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 131 

بزار عمده ی رسیدن به اهداف بازاریابی، ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و مؤثرترین وسیله ی ارتباطی می باشد ابزاری را که اینترنت در تسهیل تجارت الکترونیک فراهم می کند غالباً تفاوت فاحشی با دیگر اجزای تجارت الکترونیک دارد قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

ابزار عمده ی رسیدن به اهداف بازاریابی، ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و مؤثرترین وسیله ی ارتباطی می باشد. ابزاری را که اینترنت در تسهیل تجارت الکترونیک فراهم می کند غالباً تفاوت فاحشی با دیگر اجزای تجارت الکترونیک دارد. قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد.

این تحقیق در نظر دارد تا در راستای توسعه ی بازاریابی الکترونیک، روشی را برای آنلاین کردن سیستم های بازاریابی سازمان ها ارائه دهد تا مدیران را در جهت کسب بیشترین درآمد و رسیدن به بیشترین منفعت حمایت کند. از آنجایی که مشکل بزرگ روش های سنتی،عدم توجه به تعامل با مشتریان و عدم در نظر گرفتن نیازها، شرایط و نگرش مشتریان است، در سیستم بازاریابی آنلاین باید به مدل های رفتاری مشتریان توجه شود. در نتیجه در این رساله، مدل های مختلف رفتار مصرف کننده ی آنلاین در محیط تجارت الکترونیک و هم چنین الگوهای بازاریابی کلاسیک بویژه الگوهای آمیخته بازاریابی معرفی گردید و مدل آمیخته ی بازاریابی 2P+2C+3S که شامل 7 عنصر می باشد و مناسب برای تحلیل و تصمیم گیری در فضای مجازی و اینترنتی است، به عنوان الگوی بازاریابی مناسب برای بازاریابی الکترونیک انتخاب گردید. در این مدل ها مفاهیمی مطرح شده است که در آن­­­­­ها باورهای مشتری را که به ترجیح انجام خرید اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه های سنتی می­انجامد، تقویت می کند و هم چنین ادراک مشتریان از اعتماد در خرید الکترونیکی و تصمیم گیری مشتریان را بیان می کند. با ذکر تعاریف تجارت الکترونیک و اینترنت و گرایش به اعتماد و بیان مزایای خرید الکترونیک و تجارت الکترونیک میزان پذیرش تجارت الکترونیک توسط مصرف کننده مورد توجه قرار می گیرد که در نهایت منجر به خرید الکترونیک می شود. با تحلیل رفتار مصرف کننده که عاملی کلیدی برای موفقیت کسب وکار الکترونیک است، مدیران سازمان را در جهت تصمیم گیری برای فراهم آوردن سیستم بازاریابی آنلاین مناسب و امن هدایت می کند.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق.......................................................................1

1-1 مقدمه..................................................................................................2

2-1 ضرورت انجام تحقیق...........................................................................4

3-1 هدف..........................................................................................6

4-1 تجارت الکترونیک.................................................................................7

1-4-1 مزایای تجارت الکترونیک B2C...........................................................................8

2-4-1 نقش اینترنت در تجارت الکترونیک...................................................................10

3-4-1 پذیرش تجارت الکترونیک توسط مصرف کننده...............................................11

5-1 تعریف واژه ها......................................................................................11

1-5-1 قصد خرید آنلاین...............................................................................................11

2-5-1 سهولت خرید.....................................................................................................12

3-5-1 سودمندی درک شده...........................................................................................13

4-5-1 اعتماد الکترونیکی .............................................................................................14

5-5-1 هنجارهای ذهنی.................................................................................................14

6-5-1 گرایش به خرید آنلاین ....................................................................................15

7-5-1 خرده فروشان آنلاین........................................................................................... 16

8-5-1 خرید آنلاین.......................................................................................................17

9-5-1 خریدار آنلاین.....................................................................................................17

10-5-1 تفاوت خرده فروشی سنتی و آنلاین.................................................................19

6-1 بازاریابی اینترنتی..........................................................................................20

1-6-1 ویژگی های فروشگاه های اینترنتی..............................................................20

7-1 بررسی رابطه ی ویژگی های شخصیتی و رفتار خرید کاربران اینترنت.........................22

1-7-1 رفتارهای مختلف در خریداران اینترنتی ......................................................23

2-7-1 تئوری های شخصیت در بازاریابی و بازاریابی اینترنتی...............................25

8-1 تأثیر میانجی تجربه ی خرید الکترونیکی.......................................................28

فصل دوم: ادبیات تحقیق............................................................................32

1-2 مقدمه.............................................................................................33

2-2 پیشینه ی تحقیق............................................................................35

3-2 تئوری های مرتبط با پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات....................................40

1-3-2 مدل کنش موجه(TRA)......................................................................40

2-3-2 مدل رفتار برنامه ریزی شده(TPB).......................................................43

3-3-2 مدل رفتاری برنامه ریزی شده ی تجزیه شده.........................................45

4-3-2 مدل پذیرش تکنولوژی....................................................................46

4-2 مدل های رفتاری مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک........................52

5-2 رفتار ارتباطی مشتریان در موقعیت خرید اینترنتی.................................................65

فصل سوم: رابطه ی آمیخته ی بازاریابی و رفتار مصرف کننده...........................68

1-3 مقدمه.........................................................................................69

2-3 پیشینه.......................................................................................71

3-3 رفتار خرید مصرف کننده..............................................................71

4-3 آمیخته ی بازاریابی....................................................................73

5-3 بازاریابی اینترنتی...........................................................................74

6-3 آمیخته ی بازاریابی اینترنتی......................................................................76

1-6-3 پیدایش مفهوم 4P............................................................................77

2-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 4S..........................................................80

3-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 7I.............................................................81

4-6-3 مدل آمیخته ی بازاریابی 2P+2C+3S.....................................................82

7-3 عوامل نوین در آمیخته ی بازاریابی..........................................................83

8-3 گرایش خریدار........................................................................86

9-3 گرایش خریدار و بازاریاب.....................................................................90

10-3 رفتار خریدار و آمیخته ی بازاریابی.............................................................91

فصل چهارم: چگونگی استفاده از آمیخته بازاریابی 2P+2C+3S در طراحی سیستم

بازاریابی آنلاین............................................................................93

1-4 مقدمه.......................................................................................................94

2-4 ویژگی های مدل اینترنتی چند به چند.............................................................95

3-4 محدودیت ها و انتقادات وارده بر آمیخته ی بازاریابی.....................................98

4-4 چگونگی استفاده از مدل آمیخته بازاریابی 2P+2C+3S در طراحی سیستم

بازاریابی آنلاین..........................................................................................99

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات............................................................116

1-5 نتیجه گیری.............................................................................117

2-5 پیشنهادات........................................................................................118

منابع............................................................................................119

 فهرست جداول

جدول 1: بررسی تفاوت میان بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی از جنبه های مختلف..........75

جدول 2: آمیخته ی بازاریابی نوین.........................................................................85

جدول 3: 5 معیار گرایش خریدار.......................................................................87

جدول 4: جدول مقایسه ای مدل های آمیخته بازاریابی..........................................99

جدول 5: موارد پیشنهادی در جهت طراحی سیستم بازاریابی آنلاین سازمان بر اساس عناصر

الگوی 2P+2C+3S و مدل های رفتار مصرف کننده آنلاین........................................114

 فهرست نمودارها

1-2 تئوری کنش موجه.....................................................................................41

2-2 الگوی تئوری رفتار برنامه ریزی شده...........................................................44

3-2 تئوری رفتار برنامه ریزی شده ی تجزیه شده............................................46

4-2 مدل پذیرش تکنولوژی دیویس...........................................47

5-2 مسیر خرید استاندارد برای مشتریان بالقوه و با تجربه............................................52

6-2 چهارچوب تمایل مصرف کنندگان به خرید آنلاین.....................................53

7-2 مدل توصیفی فرایند خرید آنلاین .....................................54

8-2 مشخصه های تجربه ی خرید آنلاین....................................................55

9-2 مدل ارزش- نگرش- رفتار در خرید الکترونیکی.......................................55

10-2 ویژگی های مصرف کننده، نگرش و خریدآنلاین............................................56

11-2 مدل ارتباطی رفتار خرید آنلاین...................................................................57

12-2 مدل فرآیندی خرید الکترونیک.....................................................58

13-2 مدل رفتاری از خریدار آنلاین......................................................59

14-2 یک مدل سیستمی برای تحقیق عوامل انسانی در تجارت الکترونیک..........................61

15-2 مدل مفهومی از رفتار هدایت گر وب...........................................................62

16-2 مدل رقابتی، یک مدل مفهومی از کیفیت وب سایت، رضایت مشتری و مقاصد خرید...........63

17-2 مدل رقابتی از کیفیت وب سایت، رضایت مشتری و مقاصد خرید............................64

1-3 مدل رفتار خرید مصرف کننده و متغیرهای تأثیرگذار برآن....................................73

2-3 تأثیر اینترنت بر آمیخته ی بازاریابی.................................................................78

3-3 اجزای آمیخته ی بازاریابی اینترنتی...............................................................82

4-3 تعامل گرایش خریدار و بازاریاب................................................................90

5-3 ارتباط بین رفتار خرید مصرف کننده و آمیخته ی بازاریابی.......................92

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید


  • ۰
  • ۰

بررسی حقوق شهروندی شاکی و دادرسی عادلانه با تاکید بر ملاحضات فقهی

بررسی حقوق شهروندی شاکی و دادرسی عادلانه با تاکید بر ملاحضات فقهیدسته: فقه و حقوق اسلامی 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 167 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 84 

بی تردید یکی از پایدارترین و در عین حال پیچیده ترین پرسشها در تاریخ اندیشه بشری پرسش در زمینه حقوق شهروندی می باشد اهمیت این مسئله به اندازه ای بنیادین به شمار می آید که هیچ متفکر سیاسی از طرح و توضیح آن غفلت نورزیده است

قیمت فایل فقط 12,900 تومان

خرید

بی تردید یکی از پایدارترین و در عین حال پیچیده ترین پرسشها در تاریخ اندیشه بشری پرسش در زمینه حقوق شهروندی می باشد. اهمیت این مسئله به اندازه ای بنیادین به شمار می آید که هیچ متفکر سیاسی از طرح و توضیح آن غفلت نورزیده است.چنانکه تاریخ تحولات حیات بشری نیز، تاریخ کشاکش برسر بود و نبود عدالت و حق می باشد. با بررسی سیر تاریخ تمدن جهانی، این نکته به خوبی هویدا است که شکل گیری و فروپاشی حکومتها عموماً در ارتباط با عدالت خواهی از سویی و ستم پیشگی حکومتها از سوی دیگر بوده است.حقوق شهروندی را باید یکی از ویژگی های طبع بشر قلمداد نمود که در نهاد هر انسانی کشش های مشخصی از آن وجود دارد، به صورتی که ستم پیشگان نیز از اینکه به آنان ستم پیشه اطلاق شود گریزانند و همواره سعی می کنند اعمال خویش را در قالبی عدالت گرایانه توضیح و توجیه نمایند. عدالت، ظاهری ساده ولی محتوایی پیچیده دارد و از لحاظ مفهومی از مقولات تجریدی به شمار می آید ولی باید اذعان کرد که انسان بماهو انسان قطعاً مخرج مشترکی از فهم در رابطه با آن را دارد. این مسئله بویژه وقتی اهمیت می یابد که مقوله عدالت متوجه مسائل این جهانی انسانها شود.موضوع نابرابری در ظرفیتهای مادی واین جهانی چون ثروت، قدرت و موقعیتهای اجتماعی و سیاسی علیرغم وجود شباهتها و نه همسانی استعدادهای افراد یکی از واقعیات تردیدناپذیر همه جوامع انسانی در تاریخ گذشته تا به حال بوده است. در عین حال چنان که واقعیت ها نشان می دهد نمی توان نابرابریهای موجود را با توجه به نابرابری استعدادهای انسانی در چارچوب یک رابطه معناداری در جوامع بشری توضیح داد.عدالت در معنای کلی آن در واقع توضیح دهنده همه مباحثی است که چه در رابطه با دفاع یا رد چنین نابرابریهایی صورت پذیرفته است.

در اندیشه اسلامی حق شهروندی و عدالت به خودی خود دارای جایگاه بنیادینی است به نحوی که هم در قرآن کریم و هم در سنت درباره آن بحثهای فراوان وارد شده است و به دنبال آن به عنوان یکی از پرمناقشه ترین مفاهیم دینی، همواره مورد مداقه و واکاوی اندیشمندان مسلمان اعم از فقیه و فیلسوف و متکلم بوده است. قرآن کریم در کنار کارویژه دعوت مردم به پیروی از خداوند توسط پیامبران و تزکیه و تعلیم انسانها، موضوع استقرار عدالت در اجتماع وتشکیل جامعه ای که مردم را بسوی اقامه عدل وادارد، بیان داشته است. دراین راستا آیات الهی اشاره دارند که پیامبران را با مشعل های هدایت فرستادیم و به آنها کتاب و میزان دادیم تا عدالت را برپادارند(حدید آیه25)، بنابراین چه بیانی رساتر از این که قرآن استقرار عدالت و گسترش آن را یکی از دو هدف اساسی و فلسفه ی بعثت انبیا ذکر کرده و آن را از صفات الهی و بارزترین خصیصه ی آفرینش( الرحمن، آیات7-8 ) و نیکوترین خصلت انسان معرفی کرده است(مائده، آیه8). پس نظام هستی بر عدل استوار شده و به تعبیر آیات کریمه قرآن، میزان که عبارت دیگر عدل است از یک سو در عالم کیهان و کل نظام هستی حاکم است و از سوی دیگر در نظام حیات انسان باید حاکم باشد تا از محور عدل تجاوز نشود

فهرست مطالب

مقدّمه

بیان مسأله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

روش تحقیق

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

تعریف مفاهیم

فصل اول: احترام به حقوق شهروندی شاکی در مرحله تحقیقات

مقدمه

گفتار اول: تعریف تحقیقات مقدماتی

گفتار دوم:تعریف مرحله کشف جرم

گفتار سوم:تعریف مرحله تحقیق

مبحث دوم: حقوق شاکی در جریان تحقیقات در آیین دادرسی کیفری و مدنی

گفتار اول:حق اعلام شکایت شاکی خصوصی(حق دادخواهی)

گفتار دوم :حق داشتن وکیل

گفتار سوم: فوریت در جمع آوری دلایل

گفتار چهارم : نقش شاکی در تحدید آزادی متهم

معرفی فوری متهم توسط شاکی به ضابطین پس از وقوع جرم

دعوت شاکی به حضور ضابطین در خانه پس از وقوع جرم

تقاضای بازداشت متهم در حق الناس

مبحث سوم: حقوق شاکی در حین تحقیقات درآیین دادرسی کیفری و مدنی

گفتار اول: تحقیق از شاکی

گفتار دوم: حق اطلاع شاکی از جریان تحقیقات

گفتار سوم : ارائه دلایل توسط شاکی

تقدیم اصل دلایل یا رونوشت آنها جهت درج در پرونده

معرفی شهود

تقاضای ثبت اظهارات در جریان تحقیقات

حضور هنگام معاینه محل

اخذ رونوشت از صورتجلسات

گفتار چهارم : رعایت بی طرفی و استقلال قاضی

بی طرفی ضابطین

بخش دوم : احترام به حقوق شهروندی شاکی در مرحله دادرسی درآیین دادرسی کیفری و مدنی

مقدمه

مبحث اول :حقوق شهروندی شاکی قبل از حضوردر دادگاه

گفتار اول: حق داشتن وکیل

گفتار دوم: حق اطلاع از زمان رسیدگی

مبحث دوم: تأثیر اعمال حق توسط شاکی در سرنوشت شکایت

گفتار اول : اعلام گذشت شاکی

گفتار دوم : تقاضای ترک محاکمه

گفتار سوم : تقدیم دادخواست ضرر و زیان درآیین دادرسی کیفری و مدنی

گفتار چهارم : ارائه دلیل و مدرک

مبحث سوم : تأثیرموضوع شکایت در نحوه رسیدگی

گفتار اول : امکان صدور حکم غیابی در حق الناس احکام دادگاه ها بر دو قسم هستند

گفتار دوم : تأثیر موضوع شکایت در صلاحیت دادگاه

گفتار سوم : رسیدگی مستقیم به برخی جرایم در دادگاه درآیین دادرسی کیفری و مدنی

مبحث چهارم: حقوق شاکی در جریان رسیدگی

گفتار دوم : تقاضای تحقیق از حاضرین در جلسه

گفتار سوم: عدم توقف محاکمه

منابع و ماخذ

قیمت فایل فقط 12,900 تومان

خرید

  • ۰
  • ۰

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس درنوجوانان دختر و پسر و تاثیر جنسیت بر متغیرهای عزت نفس و خلاقیت

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس درنوجوانان دختر و پسر و تاثیر جنسیت بر متغیرهای عزت نفس و خلاقیتدسته: روان شناسی 
بازدید: 5 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 113 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 123 

با توجه به نتیجه بررسی های انجام شده خلاقیت و استعدادهای خلاقه نهفته در کودک و نوجوان قابل رشد وتوسعه است و این کیفیت مستلزم تلاش و کوشش همه جانبه در ابعاد گوناگون کودک و نوجوان به ویژه عزت نفس می باشد

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

با توجه به نتیجه بررسی های انجام شده خلاقیت و استعدادهای خلاقه نهفته در کودک و نوجوان قابل رشد وتوسعه است و این کیفیت مستلزم تلاش و کوشش همه جانبه در ابعاد گوناگون کودک و نوجوان به ویژه عزت نفس می باشد.

موضوع پژوهش حاضر بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس درنوجوانان دختر و پسر و تاثیر جنسیت بر متغیرهای عزت نفس و خلاقیت است که با استفاده از شیوه نمونه گیری در دسترس صورت پذیرفته است از این رو تعداد 60 نفر از دانش آموزان دختر و پسر که در مقطع راهنمایی مدارس واقع در منطقه 11 آموزش و پرورش تحصیل می کردند انتخاب شدند و آزمونهای عزت نفس کوپراسمیت و خلاقیت عابدی بر روی آزمودنیها اجرا گردید. نتایج نشان می دهد.

که خلاقیت دربین دختر وپسر تفاوتی ندارد وهمچنین عزت نفس در دختر وپسر تفاوتی ندارد ورابطه مثبتی بین خلاقیت وعزت نفس وجود دارد.

فهرست مطالب

فصل اول

کلیات تحقیق

چکیده

مقدمه

بیان مساله

اهمیت پژوهش

هدف پژوهش

فرضیه پژوهش

تعاریف نظری و عملیاتی اصطلاحات

فصل دوم

پیشینه پژوهش

تعریف عزت نفس

فرآیند شکل گیری و تحول عزت نفس

منظور از عزت نفس ضعیف یا قوی چیست؟

شیوه پرورش

بدرفتاری جسمانی یا جنسی

ظاهر جسمانی

جنس

رویدادهای جاری زندگی

ملاک های ایجاد عزت نفس در نوجوانان

دیدگاههای نظری درباره عزت نفس

از دیدگاه راجرز

نظریهای مربوط به عزت نفس

نظریه آبراهام مازلو

نظریه ویلیام جیمز

نظریه پردازان صفات

نظریه پردازان یادگیری اجتماعی

نظریه پردازان روان پویشی

بخش دوم : خلاقیت

سیر تحول مطالعه خلاقیت

خلاقیت

مراحل خلاقیت

تحول خلاقیت در طول زندگی

اجزای تشکیل دهنده خلاقیت

دیدگاههای خلاقیت

دیدگاه تورنس

رویکرد گیلفورد درباره خلاقیت

دیدگاه کارل راجرز

دیدگاه دوبونو درباره خلاقیت

نظریات خلاقیت

رویکرد باستانی خلاقیت

دیدگاه روانکاوی

دیدگاه روانکاوری جدید از خلاقیت

دیدگاه گشتالت

رویکرد تداعی

رویکرد رفتارگرایی

رویکرد روان سنجی

الگوهای خلاقیت

الگوی آزبورن – چارنز

الگوی استین

الگوی نلر

الگوی کالاگر از خلاقیت

تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور ارتباط خلاقیت و عزت نفس

فصل سوم

روش پژوهش

مقدمه

جامعه آماری پژوهش

نمونه آماری و روش نمونه گیری

ابزار پژوهش

روش جمع آوری اطلاعات

روش آماری

اعتبار و پایایی مقیاس عزت نفس کوپراسمیت

روایی پرسشنامه عزت نفس کوپراسمیت

آزمون سنجش خلاقیت عابدی

پایایی آزمون خلاقیت عابدی

اعتبار

شیوه نمره گذاری آزمون

فصل چهارم

توصیف وتحلیل داده ها

توصیف داده ها

تحلیل داده های پژوهش

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

محدودیتها

پیشنهادها

منابع

تست کوپراسمیت

نمونه آزمون سنجش خلاقیت عابدی

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

  • ۰
  • ۰

اصول تکثیر ، نگهداری و پرورش کاکتوس

اصول تکثیر، نگهداری و پرورش کاکتوسدسته: کشاورزی 
بازدید: 5 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 91 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 156 

در حدود ده هزار گونه از گیاهان گلدار یعنی حدود 3 درصد کل گونه های شناخته شده و 12 درصد از کل خانواده های گیاهی تحت عنوان گیاهان گوشتی معرفی شده اند یکی از گروههای جذاب و مورد توجه گیاهان گوشتی را کاکتوسها تشکیل می دهند

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

در حدود ده هزار گونه از گیاهان گلدار یعنی حدود 3 درصد کل گونه های شناخته شده و 12 درصد از کل خانواده های گیاهی تحت عنوان گیاهان گوشتی معرفی شده اند. یکی از گروههای جذاب و مورد توجه گیاهان گوشتی را کاکتوسها تشکیل می دهند.

کاکتوسها به دلیل تنوع زیاد در شکل ظاهری، طرز آرایش خارها و تیغ ها، گوناگونی رنگ و اندازه گلها، رشد کند و نامحسوس به عنوان گیاهان گلخانه ای و پرورشی مورد توجه بسیاری از کلکسیونرها می باشند و به طور کلی شرایط گرم و خشک را می پسندند.

سعی شد با ایجاد شرایط مناسب گلخانه ای مجموعه ای از گیاهان گوشتی و کاکتویها از نظر مشخصات مورفولوژیکی و روش کشت و پرورش و تکثیر مورد مطالعه قرار گیرد. به خصوص گونه هایی از جنس Mammillaria که به خوبی در شرایط گلخانه ای رشد نموده و در بیشتر مواقع سال به گل بودند از نظر مورفولوژیکی و آناتومی مورد مطالعه قرار گرفتند.

فهرست مطالب

اصول نگهداری، تکثیر و پرورش کاکتوس

چکیده

مقدمه

تاریخچه

فصل 1 گیاه شناسی

1-1 آشنایی با کاکتوسها و مرفولوژی آنها

2-1 تفاوت کاکتوسها با گیاهان گوشتی

3-1 فیزیولوژی و متابولیسم گیاه

4-1 سیستم ریشه

5-1 خاک

6-1 آبیاری مناسب

7-1 نور و حرارت

1-7-1 چگونگی کاربرد نور مصنوعی

8-1 کود

9-1 به گل نشاندن

10-1 هوای مناسب

11-1 خواب زمستانی (استراحت گیاهی)

12-1 گزینش گلدان مناسب برای کاکتوسها

فصل 2 روشهای تکثیر و ازدیاد

1-2 انواع تکثیر

2-2 روش جنسی

1-2-2 نشاء کردن گیاهان دانه زاد کاکتوس و گیاهان گوشتی

3-2 دلایل استفاده روش غیر جنسی

4-2 قلمه زدن

5-2 پیوند زدن

1-5-2 پیوند سطحی

2-5-2 پیوند شکافی

3-5-2 پیوند مورب

4-5-2 پیوند خواب

فصل 3 اصول نگهداری و مراقبت

1-3 روش نگهداری در جایگاه سرپوشیده (فضای بسته)

2-3 روش نگهداری بیرون از جایگاه سرپوشیده (فضای باز)

1-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در فروردین ماه

2-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در اردیبهشت ماه

3-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در خرداد ماه

4-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در تیر ماه

5-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در مرداد ماه

6-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در شهریور ماه

7-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در مهر ماه

8-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در آبان ماه

9-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در آذر ماه

10-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در دی ماه

11-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در بهمن و اسفند ماه

فصل 4 برخی بیماریها و آفات مضرر کاکتوس

1-4 نشانه ها و علل بیماریها

2-4 روشهای پیشگیری و درمان

3-4 حشرات و آفات مضرر

1-3-4 شته

2-3-4 شپشک های سپردار

3-3-4 شپشک های آردآلود

4-3-4 تریپیس ها و کندها

5-3-4 حلزونهای صدفدار و بی صدف

4-4 خفاشها و کاکتوسها – رشته های نامرئی توازن

فصل 5 طبقه بندی کاکتوسها و آشنایی با چند جنس از آنها

1-5 طبقه بندی کاکتوس

2-5 زیر خانواده سرئه

1-2-5 سرئنه Cereanae

2-2-5 هلیوسرئنه Hylocereus

3-2-5 اکینوسرئنه Echinocereanae

4-2-5 اکینوکاکتانه Echinocactanea

5-2-5 کاکتانه Cactanae

6-2-5 کوری فانتانه Coryphanthanae

7-2-5 اپی فیلانه Epiphyllanae

8-2-5 ریسپالیدانه Rhipsalidanae

3-5 جنس فرشته (بشقابی) Aeonium WEBB. crassulaceae

4-5 جنس فرشته (درختی) Aeonium arboretum WEBB.

5-5 جنس زبانک ها Adromischus LEM. (crassulaceae)

6-5 اپونتیا Opungtia

7-5 پرسیکا Pereskia

8-5 سرئوس Cereus

9-5 برزی کاکتوس Borzi cactus

10-5 تلوکاکتوس Thelo cactus

11-5 زیگوکاکتوسZygo cactus

12-5 فروکاکتوس Fero cactus

13-5 نوتوکاکتوس Noto cactus

14-5 لوبی ویا Lobivia

فصل 6

نتیجه گیری

خلاصه

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید


  • ۰
  • ۰

حقوق بازرگانی فرا ملی

حقوق بازرگانی فراملیدسته: اقتصاد 
بازدید: 7 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 272 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 72 

در حالی که اصولاً بین یک عمل تجاری یا قرارداد خصوصی و قانون ملی حاکم بر آن رابطه وجود دارد، فرامرزی بودن یک عمل تجاری یا قرارداد خصوصی با ابعاد حقوقی، مشکلات و تبعات حقوقی خاصی به وجود می آورد

قیمت فایل فقط 12,900 تومان

خرید

در حالی که اصولاً بین یک عمل تجاری یا قرارداد خصوصی و قانون ملی حاکم بر آن رابطه وجود دارد، فرامرزی بودن یک عمل تجاری یا قرارداد خصوصی با ابعاد حقوقی، مشکلات و تبعات حقوقی خاصی به وجود می آورد که نمی توان صرفاً بر اساس حقوق داخلی یک کشور به آن پاسخ داد. به طور کلی، حقوق بازرگانی فراملی، در بر گیرنده این مسائل است. هرچند عبارت «حقوق فراملی»[1] ابتدا در سال 1956 توسط فلیپ جِسِپ[2] در کتاب حقوق فراملی به کار رفت، از اوایل دهه 1960 در نوشته های حقوقی اصطلاح «حقوق بازرگانی فراملی»[3] به کار گرفته شد.

در ادبیات حقوقی، عبارت «حقوق بازرگانی فراملی» که از اصطلاحات حقوق تجارت بین الملل و حقوق کسب و کار بین المللی متفاوت است، عمدتاً به دو معنای عام و خاص به کار می رود. «حقوق بازرگانی فراملی» در معنای عام، شامل کلیه قوانینی است که اعمال و وقایع بازرگانی فرامرزی را تنظیم می کند و بنابراین شامل حقوق بین الملل عمومی، حقوق بین الملل خصوصی و سایر قوانین و مقررات مربوط می شود که در این دو رشته از حقوق جای نمی گیرند. این عبارت، یک عنوان کلی برای قواعد، اصول و مقرراتی است که ناظر به روابط بازرگانی بین المللی است و بر خلاف دو اصطلاح فوق الذکر، جنبه های وسیع تری از حقوق عمومی را نیز در بر می گیرد. معمولاً روابط بازرگانی بین المللی تحت تاثیر مقررات بیش از یک کشور می باشند که این مقررات شامل حقوق قراردادها، مقررات کنترل ارز، مقررات مالیاتی، مقررات زیست محیطی، مقررات ایمنی و سلامت، مقررات ناظر به شرکت ها و امثال آن است.

زمانی که حقوقدانان در صدد تعریف یک رابطه بازرگانی فراملی مثل انعقاد یک قرارداد بین المللی هستند، باید به این مقررات توجه و تاثیرات آن بر رابطه مزبور تجزیه و تحلیل شود. مثلاً زمانی که بحث تحویل مبیع و یا پرداخت ثمن مطرح می شود، باید قوانین و مقررات صادرات و واردات و همچنین مقررات ارزی در کشورهای مرتبط مد نظر قرار گیرد. در این معنای عام، کلیه قوانین و مقرراتی که بر روابط تجاری فرامرزی تاثیر می گذارد، در حیطه و قلمرو مطالعاتی «حقوق بازرگانی فراملی» قرار می گیرند.[4]

در معنای رایج حال خاصر، «حقوق بازرگانی فراملی» عنوان کلی برای قواعد، اصول و مقررات متحدالشکل و یا مشابهی است که در سطح بین المللی شناسایی شده یا به کار رفته است. «حقوق بازرگانی فراملی»، به این معنا در کشور خاصی به وجود نیامده است و مخصوص کشور خاصی نیز نمی باشد؛ بلکه مجموعه مقرراتی است که هر چند بعضاً از نظام های حقوقی ملی اتخاذ شده است؛ ولی اعتبار آن ها از نظام ملی خاصی نشأت نگرفته است.

قدرت اجرایی این حقوق ناشی از اعتباری است که در طول زمان، در عمل، جامعه بازرگانان به آن بخشیده اند و مفاد آن را رعایت می نمایند. این مقررات، پاسخی منطقی به نیازهای مشابه تجار در سطح بین المللی می باشد. بر اساس این تلقی، «حقوق بازرگانی فراملی» شامل مجموعه ای از حقوق بین الملل عمومی، مقررات متحدالشکل، اصول حقوقی مشترک، مقررات سازمان های بین المللی، عرفه و رویه های تدوین شده، یا تدوین نشده، قراردادهای استاندارد، شرایط عمومی و آرای داوری تجاری بین المللی گزارش شده می باشد.

«حقوق بازرگانی فراملی»، در این معنا، با مفاهیمی چون حقوق عرفی بازرگانی[5]، حقوق تجارت بین الملل[6] و حقوق کسب و کار سروکار بین المللی[7] دارد که در عین حال، با آن ها متفاوت است. ما در این پژوهش، در صدد بررسی مفهوم بنیادی حقوق بازرگانی فراملی، عناصر و منابع و جایگاه نظری و عملی آن در نظام حقوقی حال حاضر جهان هستیم.

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول - معنا و مفهوم حقوق بازرگانی فراملی

مبحث اول - واژه شناسی

مبحث دوم - تعریف

گفتار اول - مفهوم موسع

گفتار دوم - مفهوم مضیق

مبحث سوم - پیشینه

گفتار اول - قرون وسطی

گفتار دوم - پس از قرون وسطی

گفتار سوم - دوران جدید

گفتار چهارم - دوران جدید جدید

 فصل دوم - منابع و عناصر حقوق بازرگانی فراملی

مبحث اول - منابع

گفتار اول - حقوق بین الملل عمومی

گفتار دوم - قوانین متحد الشکل

گفتار سوم - اصول کلی حقوقی

گفتار چهارم - قواعد سازمان های بین المللی

گفتار پنجم - عرف

گفتار ششم - قراردادهای استاندارد

گفتار هفتم - آرای داوری

مبحث دوم - عناصر حقوق بازرگانی فراملی

 فصل سوم - حقوق بازرگانی فراملی و داوری

مبحث اول - مواضع حقوقی در قبال موافقتنامه های داوری

مبحث دوم - مزایای داوری در مسائل مبتنی بر حقوق بازرگانی فراملی

مبحث سوم - مصادیق مقرره های داوری در امور حقوق بازرگانی فراملی

گفتار اول - کنوانسیون اروپایی 1961

گفتار دوم - فرانسه

گفتار سوم - سوئیس و آلمان

گفتار چهارم - اتریش

گفتار پنجم - بریتانیا

گفتار ششم - ایالات متحده

گفتار هفتم - کشورهای اسکاندیناوی

مبحث چهارم - نحوه برخورد با اجرای احکام داوری خارجی

مبحث پنجم - جایگاه مقررات آمره و نظم عمومی در آرای داوری

گفتار اول - مقررات آمره

گفتار دوم - نظم عمومی

نتیجه گیری

فهرست منابع

قیمت فایل فقط 12,900 تومان

خرید


درآمد اینترنتی